ترجمه متن انگلیسی به فارسی آنلاین

10 شرکت برتر ترجمه در چنای
برترین شرکتهای ترجمه در ترجمه متن انگلیسی به فارسی
چنای پایتخت ایالت تامیل نادو در هند است. این شهر یک محیط بالقوه و فرصت های رشد را برای صنایع مختلف مانند الکترونیک ، خدمات نرم افزاری ، مراقبت های بهداشتی ، دارایی ، پزشکی و بسیاری دیگر فراهم می کند.

همه این صنایع در صورت محلی سازی با در نظر گرفتن نگرانی های محلی بازار خارجی می توانند موفقیت و شهرت جهانی بیشتری کسب کنند. روند ظهور گسترش تجارت جهانی به اهمیت شرکت های ترجمه در چنای افزوده است.

چندین نام شناخته شده و شناخته شده وجود دارد که برای بومی سازی چارسو نیوز مشاغل مختلف و ترجمه تمام محتوای آنها به زبان های مورد نظر بر اساس مخاطبان مورد نظر خود کار می کنند.

اهمیت ترجمه محتوا به زبان محلی مخاطبان غیرقابل انکار است. برای اینکه به آنها بفهمانید تجارت شما چیست و چگونه می توانند از خدمات یا محصولات شما بهره مند شوند ، ترجمه آن به زبان مادری آنها مهم است. بنابراین ، شما باید یک شرکت ترجمه معتبر استخدام کنید.

اگر می خواهید به آمارهای جدیدی برسید و به دنبال شرکت های برتر ترجمه برای بومی سازی در هند هستید ، می توانیم به شما کمک کنیم. در زیر بهترین و معتبرترین مشاغل ارائه دهنده خدمات زبان هستند.

رنگ های کریستالی
در اینجا یک شرکت ترجمه ماهر و معتبر از چنای وجود دارد. این شرکت در سال 1989 تاسیس شد. از آن زمان به بعد ، این شرکت با نرخ بسیار مناسب به مشتریان با بالاترین کیفیت خدمات خدمات ارائه می دهد. ترجمه متن کامل انگلیسی به فارسی در طول این سال ها ، محبوبیت گسترده ای در سراسر جهان پیدا کرده است و بسیاری از شرکت ها آن را به دلیل نتایج با کیفیت بالا ، کارایی حرفه ای و مراقبت از مشتری پاسخگو ، آن را ترجیح می دهند.

Crystal Hues ارائه دهنده خدمات زبان مشهور و دارای بالاترین رتبه است که علاوه بر بومی سازی و ترجمه ، در زمینه ارتقا and و بازاریابی جهانی کمک حرفه ای می کند. بنابراین ، اگر می خواهید در سراسر جهان به موفقیت برسید ، می توانید به آن اعتماد کنید. متخصصان آموزش دیده خدمات زبان کلاس جهانی را به شما ارائه می دهند.

ترجمه مریخ
Mars Translation یک شرکت ترجمه مشهور و حرفه ای است که دارای گواهینامه ISO 9001: 2008 و عضو GALA است. با تجربه بیش از 20 سال ، ما با افتخار در میان قدیمی ترین و معتبرترین ارائه دهندگان خدمات ترجمه ایستاده ایم.

ما یک تیم متعهد از مترجمان حرفه ای بومی از سراسر جهان داریم که بهترین تلاش خود را برای ارائه محتوای با کیفیت بالا دارند. علاوه بر این ، ما خدمات را به بیش از 120 زبان و 2000 جفت زبان ارائه می دهیم. گوگل ترجمه تجربه غنی ، رویکرد سفارشی ، کارشناسان زبان شناس آموزش دیده و چرخش سریع ، ترجمه مریخ را به یک انتخاب قابل اعتماد تبدیل می کند.

علاوه بر این ، ما دامنه وسیعی از حوزه ها از جمله الکترونیک ، پزشکی و بهداشت ، گردشگری ، حقوقی ، تبلیغات و بسیاری دیگر را تحت پوشش قرار می دهیم . همراه با ترجمه ، رونویسی و رونویسی را نیز ارائه می دهیم که می تواند برای گسترش جهانی بسیار ارزشمند باشد. علاوه بر این ، شما همچنین می توانید برای محلی سازی نرم افزار ، بازی ها ، تجارت الکترونیکی ، سیستم عامل های یادگیری الکترونیکی و وب سایت ها با ما تماس بگیرید .

شرکت Rephraserz
Rephraserz یکی دیگر از شرکت های ترجمه شناخته شده است که در چنای واقع شده است. از زمان تاسیس ، این شرکت راه حل های مورد نظر زبان را در اختیار مشتریان قرار داده است. چه برای برخی از فایلهای صوتی به خدمات رونویسی ساده نیاز داشته باشید و چه نیاز به ترجمه وب سایت کامل کسب و کار خود دارید ، این امر باعث شده شما تحت پوشش این موضوع قرار بگیرید.

Rephraserz با داشتن تیمی از مترجمان ماهر و پرسنل بسیار مجرب قصد دارد رضایت حداکثر را برای هر مشتری فراهم کند.

مترجمان گوهر
این شرکت با چشم انداز تبدیل شدن به یك كمك به همه مشاغل مشتاق برای دستیابی به بازارهای بین المللی ، بنیان های خود را در سال 2012 بنا نهاد. این یک شبکه متنوع از متخصصان زبان است که مایلند برای اطمینان از رضایت مشتری یک کیلومتر دیگر بروند.

مترجمان Gem معتقد به ایجاد ارتباط طولانی مدت با مشتری است و راه حل های سفارشی را برای تجربه بدون دردسر آنها ارائه می دهد. علاوه بر این ، Gem Translators بیش از 50 زبان را پوشش می دهد و پشتیبانی برجسته پس از فروش را ارائه می دهد. مهم نیست که وظیفه شما طولانی و پیچیده باشد ، آنها همیشه به تحویل به موقع اطمینان می دهند و هرگز کیفیت را به خطر نمی اندازند.

خدمات ترجمه آبایام
Abyam یک ارائه دهنده خدمات زبان معتبر ISO 9001: 2015 است که به دلیل نرخ های مقرون به صرفه ، خدمات قابل توجه و خدمات مراقبت از مشتری پاسخگو شناخته شده است. مانند اکثر رقبا ، این شرکت در صنایع مختلفی از جمله بانکداری ، مراقبت های بهداشتی ، آموزش الکترونیکی و بسیاری دیگر فعالیت می کند.

خدمات ترجمه Abayam مجموعه ای از مترجمان بومی مجرب را در اختیار شما قرار می دهد که نتایج با کیفیت استثنایی را ارائه می دهند تا انتظارات شما را برآورده و از آن فراتر ببرند. هنوز هم اگر راضی نشوید و نیاز به اصلاحاتی داشته باشید ، این شرکت به صورت رایگان این کار را انجام می دهد.

پشتیبانی وی
وی با هدف ارائه خدمات بی عیب و نقص به هر مشتری در سال 2008 تأسیس شد. شرکت پیش بینی می کند که کسب و کارها بتوانند موفقیت جهانی کسب کنند. این یک نام شناخته شده و دارای گواهینامه ISO 9001: 2015 است که در ترجمه ، بازاریابی دیجیتال و تعدادی از خدمات دیگر تخصص دارد.

این شرکت سابقه ترجمه بیش از صد و 50 میلیون کلمه در سال را به اثبات رسانده است. علاوه بر این ، آنها بیش از 3500 مترجم بومی دارند و راه حل های عملی و خاص صنعت را با نرخ های بسیار رقابتی ارائه می دهند . توجه ویژه به جزئیات ، تخصص بی نظیر و تحول سریع باعث شده تا این شرکت در بین برترین شرکت های ترجمه در چنای قرار گیرد.

ترجمه های LangBay
ترجمه های LangBay در سال 2006 آغاز به کار کرد. از زمان آغاز به کار ، آن به عنوان یک ارائه دهنده خدمات ترجمه جهانی و مستقل کار می کند. تیم گسترده ای از مترجمان دارای صلاحیت و مجوز بسیار عالی ، چرخش سریع ، کیفیت بی نظیر و نتایج بی عیب و نقص ، این شرکت را به گزینه ای برگزیده تبدیل کرده است.

آنها بیش از 240 زبان را پوشش می دهند و بیش از 800 مترجم واجد شرایط دارند که ماهرانه کار می کنند تا ترجمه های یکپارچه و طبیعی را به شما ارائه دهند. جذاب ترین چیز این است که سرویس آنها هر زمان شبانه روز در دسترس است. بنابراین ، می توانید در هر زمان که بخواهید با آنها تماس بگیرید.

مرکز ترجمه عربی
مرکز ترجمه عربی یکی دیگر از ارائه دهندگان خدمات توصیه شده است که در زمینه ترجمه تخصص دارد. هدف آنها ارائه ترکیبی خیره کننده از کیفیت ، مقرون به صرفه بودن اقتصادی ، انعطاف پذیری و رضایت مشتریان است.

آنها ترجمه های بی عیب و نقصی از عربی به انگلیسی ارائه می دهند و مجموعه ای از صنایع مختلف از جمله مهندسی ، کشاورزی ، تجارت ، پزشکی ، حقوقی ، فناوری اطلاعات ، دفاعی و صنایع دیگر را ارائه می دهند. علاوه بر این ، آنها همچنین خدمات را به زبان های دیگر از جمله اردو ، تامیل ، هندی و بیش از 50 زبان بین المللی ارائه می دهند.

تیم متشکل از متخصصان زبان آنها با تجربه قابل توجه بسیار واجد شرایط هستند و آنها ترجمه های بدون تلاش را همیشه به موقع ارائه می دهند.

Quadrate Multilingual Consultant Pvt Ltd
Quadrate Multilingual Consultant Pvt Ltd یکی دیگر از ارائه دهندگان خدمات ترجمه معتبر و باتجربه است که چندین حوزه از جمله مالی ، پزشکی ، حقوقی ، مهندسی و غیره را در بر می گیرد. دارای بیش از 3000 متخصص زبان که بیش از 170 زبان را پوشش می دهند. همراه با ترجمه ، این شرکت خدمات بازاریابی دیجیتال را نیز ارائه می دهد.

من منطقه ترجمه
آخرین و نه مهمترین ، I Translation Zone نیز در میان بهترین شرکتهای ترجمه است . با توجه به متخصصان دارای گواهینامه ، تکنولوژی پیشگامانه و استانداردهای بالا ، در سراسر جهان شناخته شده است. این شرکت متعهد به ارائه رضایت و جلب اعتماد مشتریان و تجربه ای بدون دردسر است.

آنها خدمات را به چند زبان اروپایی ، آسیایی ، شرقی و هندی ارائه می دهند و به صورت 24 ساعته کار می کنند تا بتوانید هر زمان که خواستید به خواسته خود برسید. چرخش سریع ، پشتیبانی از مشتری بی عیب و نقص ، ترجمه های بی نقص و قیمت های مقرون به صرفه به مزایای استفاده از خدمات آنها می افزاید.

حکم نهایی
همه نام های ذکر شده برترین شرکت های ترجمه در چنای هستند و شما می توانید هر یک از این موارد را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید. وقتی تصمیم گرفتید به بازارهای خارجی دسترسی پیدا کنید ، حتماً یک شرکت مجاز برای خدمات ترجمه زبان استخدام کنید .