ترندهای خنک تابستانی مردان در این فصل

ترندهای خنک تابستانی مردان در این فصل

با نزدیک شدن به تابستان 2023، اجازه دهید نگاهی گذرا به روند مد آینده بیندازیم. انتظار چه چیزی را داشته باشیم و چه چیزی بخریم. به یاد داشته باشید که مد روز بودن نباید به قیمت ناراحتی تمام شود. این ما را به اولین روند فصل می رساند.
راحتی موجود است

لباس های آرام و گشاد انتخابی مناسب در این فصل خواهند بود. با پیش‌بینی تابستانی گرم، سایلوئت‌های بزرگ و آرام در مد لباس مردانه عادی خواهد بود. مراقب پیراهن های بزرگ، شورت های گشاد و شلوارهای گشاد باشید. خیاطی آرام وعده می دهد که انتخاب فصل باشد – با رویکرد غیر رسمی تر خیاطی، به دنبال کت و شلوار، شلوار و حتی کت و شلوار راحت باشید.
پارچه‌های سبک وزن و قابل تنفس علی‌رغم گرما، راحتی را به شما می‌دهند – پنبه، کتان، و چمدان مورد لطف قرار می‌گیرند. این پارچه ها شما را خنک نگه می دارند و ظاهری آرام و غیررسمی به شما می دهند. تابستان 2023 روندهایی را به همراه خواهد داشت که منعکس کننده تغییر سلیقه ها و ترجیحات نسل جدید است.

رنگ ها و الگوهای جسورانه، مواد پایدار، طیف وسیعی از سبک های جدید هیجان انگیز را در بر می گیرد. اجازه دهید نگاهی دقیق‌تر بیندازیم.

پایداری روندی است که با توجه به تأثیر تغییرات آب و هوایی که فرد تجربه می کند، شتاب بیشتری به دست آورده است. این وعده می دهد که در تابستان امسال یک عنصر مشخص از لباس مردانه باشد. پارچه های سازگار با محیط زیست و پایدار مانند پنبه ارگانیک، پلی استر بازیافتی و چرم پایدار و مفاهیم مد دایره ای مانند بازیافت، بازیافت و خدمات اجاره، درخواست این فصل خواهد بود.

رنگ های تند و روشن بر صحنه مد غالب خواهند بود. رنگ های انتخابی سایه های نارنجی، صورتی، سبز و زرد خواهد بود. آنها کاربرد خود را به روش های مختلف پیدا می کنند، از قطعات بیانیه گرفته تا لهجه های ظریف.

لایه بندی روند تعیین کننده خواهد بود. ترکیبی از تکه های مختلف لباس که در کنار هم قرار گرفته اند تا ظاهری چند لایه و بافت ایجاد کنند. کت ها، پیراهن ها و اکسسوری هایی مانند شال و کلاه باید از جمله مجموعه های خوش رنگی باشند که در این فصل ارائه می شوند.

چاپ و الگوها طعم فصل را تعیین می کنند. مراقب چاپ های برجسته و چشم نواز مانند طرح های گلدار، راه راه و چک باشید که به پیراهن، ژاکت و اکسسوری های برجسته مانند کراوات ها و مربع های جیبی تبدیل شده اند.

سبک‌های Retro همه آماده هستند تا تابستان امسال بازگردند. سبک‌های کلاسیک گذشته، مانند شلوارهای گشاد الهام گرفته از دهه 70، لباس‌های ورزشی به سبک دهه 80 و لباس‌های خیابانی الهام گرفته از دهه 90 با پیچ و تاب مدرن، چیزی است که باید منتظر آن بود.

ظاهر مینیمالیستی.

با استقبال از سبک های ساده و کلاسیک و خطوط تمیز اما با کیفیت به صورت پررنگ که از طریق انتخاب پارچه منعکس می شود. رنگ های خنثی برای روند ظاهر مینیمال انتخاب می شوند – بژ، سیاه و سفید.

روندی که پیروانی را در کسانی پیدا می کند که ظاهری ساده و ظریف را ترجیح می دهند.

تابستان امسال، با پیراهن‌های طرح‌دار، با طرح‌های برجسته و چشم‌نواز، مانند طرح‌های گل‌دار، راه راه، و چک، به کمد لباس‌های خود زیبایی خاصی بدهید. اکسسوری‌های بزرگ‌تر انتخاب تابستان امسال خواهند بود. مراقب ساعت‌های حجیم، عینک‌های آفتابی بزرگ و کلاه‌های معمولی باشید که برای اضافه کردن ظاهر و زیبایی به لباس شما عالی هستند.

تابستان 2023 نوید پر اکشن بودن را می دهد. منتظر چی هستی؟ برای چیدن کمد لباسی که مسئولیت پذیر و آگاهانه باشد آماده شوید. ترکیبی از گزینه های مد روز و پایدار را انتخاب کنید که ماندگاری طولانی و در عین حال همه کاره را ایجاد می کند که فراتر از فصل برای شما کار می کند.
با ورودی های طراح کبیر کاران. تصویر بنر از برچسب پوشاک مردانه Koytoy by Kyhaan است.