جک پارکینگی کدام شرکت بهتر از وی تو است

جک پارکینگی وی تو

با 8 دفتر در سراسر جهان، شرکت وی تو یک شرکت چند ملیتی است که از سال 1985 راه حل های یکپارچه ای برای اتوماتیک سازی طراحی کرده است. شرکت V2  سیستم های اتوماسیون دروازه را برای دروازه های چرخشی و دروازه های کشویی توسعه و تولید کرده است. کیت ها، قطعات یدکی و لوازم جانبی V2 برای اتوماسیون گیت قابل اعتماد، قوی و دارای ارزش بالایی هستند. V2 همچنین درب بازکن اتوماتیک گاراژ و فرستنده های کنترل از راه دور به اضافه موانع اتوماتیک، سیستم های کنترل دسترسی و تجهیزات ایمنی برای صنعت اتوماسیون دروازه تولید می کند. محصولات جک پارکینگی وی تو به علت های مختلفی جزو بهترین محصولات جک هستند که در ادامه این دلایل را برایتان شرح دادیم.

کیفیت(Quality): V2 سیستم های اتوماتیک سازی درب های ساختمان خود را در سراسر جهان عرضه می کند. محصولات جک پارکینگی وی تو بر ایمنی، کیفیت، قابلیت اطمینان و احترام به محیط زیست تمرکز دارند. محصولات V2 مطابق با دستورالعمل های اروپایی و اصلی و استانداردهای بین المللی شناخته شده هستند. در آزمایشگاه های شرکت V2، آزمایش های دقیق روی همه محصولات قبل از تایید توسط نهادهای خارجی واجد شرایط انجام می شود.

ایمنی(Safety): V2 به لطف سرمایه گذاری خود در بخش تحقیق و توسعه، سیستم های اتوماسیون دروازه بسیار قابل اعتمادی را طراحی و تولید می کند که نصب و استفاده از آن ها آسان است، اما عملکرد ایمن را نیز ارائه می دهد. V2 همچنین طیف گسترده ای از لوازم جانبی و تجهیزات ایمنی را برای محافظت از کاربران نهایی در برابر خطر خرد شدن ارائه می دهد.

سبک (Style): سیستم V2 همیشه با طراحی شیک، مواد با کیفیت بالا و طراحی ارگونومیک قابل تشخیص است. فروشگاه اینترنتی کیانسل طیف گسترده ای از محصولات V2 را عرضه می کند.

لطفا در صورت هر گونه سوال در رابطه با محصولات جک پارکینگی وی تو با کارشناسان کیانسل تماس بگیرید.

توجه ویژه به مصرف انرژی: تحقیقات این شرکت به سمت توسعه ی سیستم هایی است که کم ترین مصرف انرژی را داشته باشند.

سرعت (زمان انتظار کوتاه تر): از محصولات V2، مدل‌هایی از محرک‌های سریع (که با علامت اختصاری «سریع» مشخص شده‌اند) وجود دارد که باز و بسته شدن با زمان انتظار کوتاه تر جزو مزایای آن هاست.

انتخاب محصول مناسب از بین جک های v2

در واقع برند V2 به دنبال تولید محصولات اتوماتیک سازی برای داشتن یک خانه هوشمند می باشد. واقعیتی در حال گسترش که مفهوم نوآوری تکنولوژیک را در تمام اشکال آن، از سیستم‌های اتوماتیک برای دروازه‌ها گرفته تا سیستم‌های گاراژ و درب و دستگاه‌های ایمنی، دخالت انسان را کاهش می‌دهد. راه حل های این شرکت، ایده آل برای استفاده مسکونی و صنعتی، ترکیبی از فناوری، نوآوری و تحقیق است تا حرکات روزمره را ساده تر و ایمن تر کند. برای افزودن امنیت و ارزش به زندگی افرادی که از محصولات این برند استفاده می کنند و کار متخصصانی که هر روز آن ها را انتخاب می کنند.

برای خرید محصولات این برند که اصلی ترین آن جک برقی می باشد، باید نسبت به نیاز خود اقدام به انتخاب آن نمایید. همانطور که می دانید برای انتخاب یک جک پارکینگی مناسب باید طبق مشخصات درب اقدام نمایید. به گونه ای که در ابتدا اندازه ی درب شامل طول و عرض آن، وزن درب و تعداد لنگه های درب را در نظر می گیریم. سپس نسبت به تمام مواردی که داریم به دنبال جک مناسب می گردیم. برای انتخاب بهترین جک برقی که متناسب با درب خانه شما باش بهتر است از یک راهنمای فنی که در این کار حرفه ای می باشد کمک بگیرید. کیانسل کار شما را راحت کرده است و با کمک از کارشناسان ماهر این فروشگاه اینترنتی می توانید محصولی متناسب با مشخصات درب، سلیقه و قیمت مد نظرتان تهیه نمایید.

جک پارکینگی وی تو ساخت ایتالیا یک برند از بهترین جک پارکینگی خارجی می باشد که می توانید با اعتماد بر کیفیت محصولات این برند، آنرا با خیال راحت خریداری نمایید.

مزایای داشتن درب اتوماتیک

درب های اتوماتیک در سراسر محیط های صنعتی و تجاری استفاده می شوند تا دسترسی آسان به ساختمان را فراهم کنند و طیف وسیعی از مزایای را ارائه می دهند.

یکی از مزیت های اصلی داشتن درب اتوماتیک، راحتی همراه با آن است. درب اتوماتیک این امکان را به افراد می دهد که بدون نگرانی از باز کردن دستی درب سنگین به راحتی از یک در عبور کنند، به این معنی که مشتریان شما از لحظه ای که پا به محل شما می گذارند، احساس استقبال خواهند کرد. این می تواند در حل مسائل دسترسی بسیار موثر باشد، زیرا افراد دارای معلولیت می توانند به راحتی و بدون عارضه وارد ساختمان شوند.

یکی دیگر از مزایای کلیدی که یک درب اتوماتیک می تواند به همراه داشته باشد، توانایی آن در صرفه جویی در فضا است که آن را به گزینه ای عالی برای مشاغلی که در مکان های کوچکتر فعالیت می کنند تبدیل می کند. انتخاب درب های کشویی تکی و تلسکوپی به این معنی است که گزینه های زیادی وجود دارد که می تواند به شما اطمینان دهد که از فضای موجود حداکثر استفاده را خواهید برد.

درب های اتوماتیک همچنین می توانند به مدیریت امنیت کمک کنند. پرسنل امنیتی می توانند به راحتی درها را از راه دور کنترل کنند، به این معنی که می توانند به ترافیک انتخابی دسترسی داشته باشند یا در صورت لزوم درب را به طور کامل غیرفعال کنند. اکثر درب‌های اتوماتیک دارای سیستم قفل هستند که به کاربر کنترل بیشتری می‌دهد، امنیت را افزایش می‌دهد و احساس امنیت بیشتری را به کاربر می‌دهد.

درب‌های اتوماتیک با بالاترین استانداردهای کیفیت و ایمنی تولید می‌شوند، که نگهداری از آن ها پس از نصب توسط تکنسین‌های کاملاً ماهر کیانسل آسان می‌شود.

از درهای چرخشی گرفته تا درهای کشویی طیف وسیعی از سبک ها و سیستم ها برای انتخاب وجود دارد، به این معنی که راه حلی وجود دارد که می تواند با نیازهای کسب و کار شما مطابقت داشته باشد. فروشگاه امنیتی کیانسل قادر به ارائه راه حل های سفارشی با استفاده از بهترین محصولات با کیفیت از تولید کنندگان پیشرو در بازار می باشد.

سهولت دسترسی یکی دیگر از مواردی است که می توانید به ان اتکا نمایید. وقتی صحبت از سرما، ماه های زمستان یا باران در تمام طول سال می شود که تجربه می کنیم، درب های اتوماتیک می توانند یک نعمت باشند. این درب‌های خودکار می‌توانند نیاز به پیاده ‌شدن از ماشین شما را برطرف کنند، زیرا به روی شما باز می‌شوند و به شما این امکان را می‌دهند که به سادگی وارد خانه خود شوید. با نصب یک سیستم دسترسی مانند گیت، فوب و کنترل از راه دور، نیازی نیست که خانواده خود را برای باز کردن آنها اذیت کنید. بنابراین، چه هوا سرد باشد، چه در اواخر شب یا فقط یک رانندگی طولانی را پشت سر گذاشته باشید، یک گیت اتوماتیک می تواند پاسخی برای همه مشکلات شما باشد، زمانی که پیاده شدن از ماشین شما به یک دردسر و ناراحتی جدی تبدیل می شود.

6 مزایای مهم درب اتوماتیک

اگر به فکر نصب درب اتوماتیک در ملک خود هستید، اما مطمئن نیستید که آیا ارزش آن را دارد یا خیر، به ما کمک کنید تا تصمیم بگیرید. در زیر 6 مزیت برتر درب های اتوماتیک برای راهروی شما آورده شده است. برخی از مزایا نسبتاً واضح هستند، اما برخی دیگر ممکن است قبلاً در نظر نگرفته باشید.

درب اتوماتیک به دلایل مختلف یک سرمایه گذاری عالی است. و وقتی نوبت به ایمنی و امنیت خانواده شما می رسد، آرامش خاطر قیمتی ندارد.

  1. امنیت برای شما و خانواده تان: بر کسی پوشیده نیست که یک دروازه اتوماتیک در جلوی ملک شما یک راه عالی برای بهبود امنیت است. در واقع، اغلب از این نوع گیت ها به عنوان “دروازه امنیتی راهرو” یاد می شود. یک دروازه اتوماتیک در مسیر ورودی شما، دسترسی وسایل نقلیه و عابران پیاده به ملک شما را محدود می کند. این بدان معناست که شما، خانواده‌تان، خانه و دارایی‌تان امن‌تر خواهید بود.
  2. ایمنی برای شما، کودکان و حیوانات خانگی: یکی از مزایای بی‌ارزش درب‌های اتوماتیک ورودی، ایمنی است. اولاً، اگر شب دیر به خانه می‌آیید، می‌توانید در را از ایمنی ماشین خود باز کنید. ثانیاً، اگر بچه‌های کوچک دارید، یک دروازه خودکار مانع از سرگردانی آن‌ها در جاده یا تعقیب توپ در ترافیک مقابل می‌شود. همچنین افراد و حیوانات ناخواسته را از کودک شما دور نگه می دارد. و ثالثاً، اگر حیوان خانگی مانند سگ دارید، یک دروازه اتوماتیک راهرو (به همراه حصار) می تواند حیوان خانگی شما را در ملک شما نگه دارد. همچنین می تواند از ورود حیوانات دیگر به حیاط شما و آزار یا درگیری با حیوانات خانگی شما جلوگیری کند.
  3. حریم خصوصی بیشتر: اگر حفظ حریم خصوصی یکی از دغدغه‌های شماست، درب ورودی اتوماتیک یک سرمایه‌گذاری عالی است. از ورود خودروها به داخل خانه و ورود افراد به داخل حیاط شما جلوگیری می کند. این می تواند به کاهش خطر سرقت کمک کند و توانایی افراد برای دیدن خانه شما را کاهش دهد.
  4. جذابیت بیشتر: این موضوع ساساً به این معنی است که ملک شما برای افرادی که در خیابان ایستاده اند چقدر خوب به نظر می رسد. یک دروازه اتوماتیک در مسیر ورودی شما می تواند به طور چشمگیری ظاهر کلی ملک شما را بهبود بخشد و بنابراین جذابیت محدوده شما را افزایش دهد.
  5. ارزش ملک بالاتر: اگر تصمیم دارید روزی ملک خود را بفروشید، داشتن درب ورودی اتوماتیک باعث افزایش ارزش ملک شما می شود. دروازه یکی از ویژگی های مهمی است که می تواند خریداران بالقوه را به دلیل مزایای عملکردی و همچنین جذابیت زیبایی، جذب کند.
  6. کاهش حق بیمه: با نصب درب اتوماتیک در راهروی شما، شرکت بیمه شما ممکن است حق بیمه شما را کاهش دهد. شرکت های بیمه به خوبی از مزایای این نوع گیت ها و چگونگی بهبود امنیت شما آگاه هستند.

نحوه عملکرد دروازه های اتوماتیک

درب های اتوماتیک از موتورهای الکتریکی برای باز و بسته کردن دروازه ها از طریق استفاده از فرستنده از راحتی ماشین استفاده می کنند. امروزه سیستم درب اتوماتیک با انواع ویژگی ها بهبود یافته و توسعه یافته است که باعث افزایش قیمت تمام شده محصول می شود و برای نصب مکانیزم گیت نیاز به یک فرد ماهر و آموزش دیده دارد.

ویژگی های ویژه درب های اتوماتیک که به آنها مزایای زیادی می دهد عبارتند از:

  • قابلیت اتصال به کارتخوان ها و سیستم های کلیدی.
  • اپراتور دروازه اتوماتیک
  • استفاده از یک محرک برای کنترل حرکت دروازه به طور خودکار
  • استفاده از کنترل از راه دور راحتی
  • چرخش ها را با باز کردن، معکوس کردن خودکار، توقف، بسته شدن کامل و توقف انجام می دهد.

انواع درب اتوماتیک بر اساس مکانیزم

شما می توانید با درب برقی که بسته به مکانیزم انتخابی شما انواع مختلفی دارد، خانه خود را به طور خودکار ایمن تر کنید و از اموال خود در برابر سرقت و سرقت محافظت کنید.

گیت های اتوماتیک را می توان به روش های مختلفی مانند ریموت، کارت و بی سیم کار کرد. شما می توانید درب اتوماتیک خود را با توجه به نوع راحتی که می خواهید سفارشی کنید.

انواع محصولات اتوماسیون درب به شرح زیر می باشد:

  1. جک بازویی شامل دو مدل جک پارکینگی تک لنگه و جک پارکینگی دو لنگه
  2. جک ریلی یا کشویی و موتور ریلی و کشویی
  3. درب اتوماتیک شیشه ای شامل اپراتور شیشه ای و متعلقات آن
  4. جک های سکشنال یا زیر سقفی که نام دیگر آن جک سقفی می باشد
  5. جک هیدرولیک
  6. انواع کرکره برقی و انواع موتور کرکره برقی
  7. موتور های یو پی اس دار
  8. موتور های بدون یو پی اس

محصولات خانه هوشمند کیانسل

فروشگاه اینترنتی کیانسل فروشگاهی است که با تمرکز بر محصولات امنیتی و حفاظتی سعی در افزایش امنیت اماکن شما را دارد. همچنین با استفاده از محصولات این فروشگاه می توانید ساختمان خود را هوشمند سازی کنید. کیانسل محصولات انواع برند های خارجی و داخلی که تولید کننده ی محصولات امنیتی و حفاظتی و محصولات خانه هوشمند هستند را ارائه می نماید. می توان گفت یکی از کامل ترین فروشگاه های ایران در این زمینه کیانسل است. با توجه به ابنکه محصولاتی همچون: جک پارکینگی، کرکره برقی، انواع درب اتوماتیک شیشه ای، آرام بند ها، انواع راه بند، قفل برقی، دزدگیر اماکن، دستگیره دیجیتال، انواع آیفون های صوتی و تصویری، دوربین های مداربسته و  خیلی از محصولات دیگر را شامل می شود.

با توجه به اینکه کارشناسان تلفنی این فروشگاه اطلاعات جامع و کاملی در این زمینه دارند می توانید بعد از انتخاب محصول با آن ها مشورت نمایید. همچنین نصابان حرفه ای کیانسل در نصب هر محصولی که بخواهید شما را کمک می نمایند. حتی اگر محصولی دارید که مشکل خورده است می توانید از قسمت تعمیرات کیانسل کمک بخواهید.