خرید،قیمت،مشخصات سشوار جانسون پلاتینو

سشوار جانسون پلاتینو Johnson Platino Hair Dryer با بدنه تمام استیل ساخت کشور ایتالیا می باشد. بدنه تمام استیل سشوار علاوه بر زیبا بودن و استحکام بالا به راحتی تمیز می شود و به مرور زمان فرسوده نشده و زنگ نمی زند. سشوار جانسون Platino مجهز به دو سرعت مختلف می باشد که با استفاده از دکمه مشکی رنگ می توان سرعت مناسب را انتخاب نمود. دستگاه Platino دارای سه درجه حرارت گرما می باشد که با استفاده از کلید قرمز رنگ می توان متناسب با نوع موها و میزان مرطوب بودن مو دمای مناسب را انتخاب نمود. به این ترتیب با ترکیب سه حالت گرما و دو سرعت مختلف می توان حالت های مختلفی از گرما و سرعت را تنظیم کرد.

یکی از پرکاربرد ترین و ضروری ترین لوازم برقی آرایشی سشوار است که در همه ی آرایشگاه ها و خانه ها وجود دارد. از این رو انتخاب یک سشوار خوب و با کیفیت در طول عمر و عملکرد آن برای مدت طولانی بسیار موثر است. برند ها و مدل های متنوعی در تولید لوازم برقی فعال هستند که یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین برندهای معتبر جانسون که از قدیم همه ما با آن آشنا هستیم سشوار 2000 وات جانسون است . این سشوار پر قدرت و در عین حال کاربردی است و دارای قابلیت تنظیم حرارت و سرعت می باشد.

بدنهی دستگاه از استیل ساخته شده است و در برابر ضربه و گرمای موتور دستگاه بسیار مقاوم میباشد و دستگیره دستگاه نیز از پلاستیک فشرده با کیفیت ساخته شده است. این سشوار دارای درجه دمایی قابل تنظیم توسط دکمههای روی دسته میباشد. ۱ حالت باد سرد و ۲ حالت باد گرم را فراهم میسازد. سشوار جانسون 8820 بر این سشوار یک سری متمرکز کننده باد خروجی دارد که برای خشک کردن و حالت دهی بهتر موها استفاده میشود. جنس بدنه استیل ضد زنگ و دستهی آن از پلاستیک درجه یک ساخته شده است. این سشوار از یک موتور نوع AC بهره میگیرد که در این نوع برق، موتور از المنت جدا میباشد. این حالت باعث میشود تا دستگاه سشوار، دارای دو دکمه باشد که یکی برای کنترل دما و یکی برای کنترل سرعت باد خروجی استفاده شود.

مشکل از قطعه دیگری است که در ادامه شرح داده می شود. که نمی توان جهت سنجش ولتاژ برق رنجی کمتر از ۲۵۰ ولت را به کار برد زیرا منجر به آسیب دیدگی دستگاه می شود. علت ۲: سیم رابط و یا دوشاخه خراب است. رفع عیب: ابتدا دستگاه را از برق خارج نموده و سپس ورودی برق در داخل دستگاه را از سایر اتصالات جدا سازید. سیم های ورودی به دستگاه را به یکدیگر متصل کنید. دستگاه، باید عقربه منحرف شده و تقریبا صفر را نشان دهد. سیم رابط، یکجا تعویض شوند زیرا دو شاخه از نوع پرسی است (در عموم سشوارها).

اگر میخواهید یک سشوار دائمی داشته باشید این مدل را به شما پیشنهاد میکنیم، کیفیت آن به حد و اندازه ای بوده که به هیچ وجه قابل قیاس با نمونه سشوار مسافرتی نیست. یکی از پرکاربردترین لوازم برقی آرایشی سشوار است. در زمان انتخاب سشوار باید به موارد متعددی از قبیل مارک، مدل، و کیفیت محصول دقت کرد. با توجه به تنوع بسیار زیاد مارکهای معتبر سشوار سعی کنید حتما از مارک های معروف انتخاب کنید تا در صورت خرابی بتوانید خدمات پس از فروش آن را دریافت کنید. سشوار جانسون یک سشوار معروف با عمر و قدرت بالا بوده این برند یکی از تولید کننده های بزرگ انواع لوازم برقی آرایشی می باشد.

کلید ۲ کنترل ولتاژ موتور و المنت های و را برعهده دارد. در صورت باز بودن این کلید ولتاژی که به مدار راه می یابد، ولتاژ یکسو شده نیم موج است که مقداری از ولتاژ در انجام این نوع یکسوسازی، تلف می شود. طبیعی است که در این حالت موتور و المنت ها با توان نامی خود عمل نمی کنند. اما اگر کلید ۲ بسته شود، ولتاژ ۲۲۰ ولت به مصرف کننده ها رسیده و عملکرد آن ها در حدود مختصات نامی خواهد بود. دیودی که به این کلید متصل است، از نوع پر آمپر انتخاب می شود تا به هنگام عبور جریان کل مدار (در حالت باز بودن کلید) آسیب نبیند.

در این حالت تلویزیون روشن است و شما صدای تلویزیون را می شنوید و می توانید شبکه های تلویزیون را عوض کنید ولی تصویر دیده نمی شود. یک سوال که زیاد مطرح می شود هزینه تعمیر بک لایت چقدر می شود؟ خوب هزینه تعمیر بک لایت با توجه به مدل و اینچ تلویزیون متفاوت است. مشهد تعمیر از بهترین قطعات ال ای دی در بازار استفاده می کند و با کمترین دستمزد تعمیرات بک لایت را انجام می دهند. خرابی صدا یک مشکل شایع در تلویزیون های ال ای دی می باشد. در صورتی که صدا وجود داشت احتمال زیاد بلندگوی تلویزیون خراب شده است و باید تعویض شود.

عیب ۵: با بستن کلید، المنت داغ می شود اما در سشوار باد تولید نمی شود. سری – موازی (شکل ۲- ۱۸) هستند به وجود آید که در ادامه به بررسی هر کدام خواهیم پرداخت. علت ۱: قسمت سری سشوار آسیب دیده است. رفع عیب: این علت به یکی از سشوارهای سری – موازی مانند شکل ۲-۱۸ اشاره دارد. علت ۲: مدار از نوع موازی است (شکل ۲-۱۹) و موتور معیوب شده. علت ۱: یکی از سیم های مدار با پروانه فن درگیر شده. رفع عیب: بدنه دستگاه را باز کنید و سیمی را که از جای خود خارج شده، به محل واقعی خود بازگردانید تا مشکل رفع شود.