داستان او/ داستان او: “من به گرایش جنسی همسرم شک دارم”

داستان او/ داستان او: “من به گرایش جنسی همسرم شک دارم”

داستان او: ما با هم ازدواج کردیم و فکر کردم واقعا خوش شانس هستم که بدون جست و جوی زیاد یک زن باهوش و جذاب به عنوان شریک زندگی ام دارم. ما لحظات بسیار خوبی را با همدیگر به اشتراک گذاشته‌ایم، اما وقتی نوبت به آن می‌رسد ارتباط جنسی، او به نوعی از من طفره می رود. به طور غیرمستقیم از او پرسیدم که آیا از شخص دیگری خوشش می‌آید، زیرا اگر دوست داشته باشد، از او حمایت می‌کنم و به او کمک می‌کنم که با او باشد. اما او منکر چنین رابطه ای شد و مرا در آغوش گرفت. شک من به او گرایش جنسی از مواردی ناشی می شود که متوجه شدم او در حال بررسی زنان دیگر است. ما به گوا رفتیم و او فقط زنان را تماشا می کرد. او روح من است اما بدون رابطه جنسی. آیا باید در چنین ازدواجی باقی بمانیم؟ من نمی دانم چگونه به این موضوع بدون توهین به او رسیدگی کنم. لطفا کمک کنید.
داستان او: من با یک مرد بسیار شگفت انگیز ازدواج کرده ام. من او را دوست دارم، اما از نظر جنسی به او علاقه ندارم، هرگز نبودم، اما او پسر خوبی است، بنابراین او را وادار نکردم منتظر بماند و با هم ازدواج کردیم. او بهترین دوست من هم هست! الان یک سال است که ازدواج کرده ایم. دوستانم به من گفتند تا زمانی که کاملا آماده نیستی رابطه جنسی نداشته باش، بنابراین من تا الان از آن طفره می رفتم. با این حال، فکر می کنم شوهرم شروع به شک کرده است. من احساس می کنم او فکر می کند من یک لزبین هستم. آیا این را مستقیماً به او بگویم؟ آیا این می تواند بین ما شکاف ایجاد کند؟ من او را دوست دارم، اما هنوز به او نگفته‌ام، زیرا به من گفته شده است که اگر زیاد بدهی، مردها تو را خیلی راحت می‌پذیرند. لطفا کمک کنید.
پاسخ توسط ویشال بهاردواج، بنیانگذار و مربی روابط در پیش بینی های موفقیت
رابطه جنسی یک پدیده مبهم است و خطوط تار زیادی وجود دارد. اکراه یا عدم تمایل فرد به قرار گرفتن در آن منطقه مجاورت فیزیکی را نمی توان به عنوان تمایل به روابط همجنس گرا نتیجه گرفت. دلایل دیگری می تواند وجود داشته باشد، باید صبور بود تا از طریق گفتگوی متقابل آنها را کشف کرد.
برای او
سازگاری جنسی نقش مهمی در یک رابطه دارد. اغلب، به ویژه در هند، ما به تضعیف جنبه جنسی در یک رابطه ادامه می دهیم. با این حال، ما فراموش می کنیم که واسطه نگه داشتن جذابیت متقابل، رابطه جنسی است. اگر به نظر می رسد همسرتان تمایلی به شروع هر نوع صمیمیت فیزیکی با شما ندارد، لزوماً به این معنی نیست که گرایش جنسی او متفاوت است یا او یک لزبین است. گاهی اوقات، افراد نظرات متفاوتی در مورد رابطه جنسی دارند. افراد به جای اینکه آن را یک ضرورت ضروری بدانند، درمان آن نتیجه ای است که پیش نیازهای خاصی به دنبال دارد. این پیش نیازها می تواند درگیری عاطفی، احساسات متقابل، درک و غیره باشد. بنابراین عجله نکنید که او هیچ علاقه ای به مردان ندارد. با او صحبت کنید، درباره آن به طور کامل بحث کنید، و متقابلاً در مورد چیزی تصمیم بگیرید که برای هر دوی شما مفید باشد. او باید درک کند که شما به عنوان یک شریک زندگی شایسته عشق او هستید. علاوه بر این، جنبه صمیمیت فیزیکی در یک رابطه کاملاً تأثیرگذار و مسلط است، اگرچه تنها نقطه اتکای یک رابطه نیست. او باید بفهمد، رابطه جنسی همه چیز نیست، بلکه چیزی است که نمی توان نادیده گرفت.
برای او
شما در رابطه ای هستید که هر چیز کوچکی باعث ایجاد تفاوت می شود. اجازه نده آن مار شک و تردید وارد بهشت ​​باشکوه تو شود. اول از همه، میل جنسی خفته شما نمی تواند تعیین کننده گرایش جنسی شما باشد. شما باید در این مورد با صدای بلند صحبت کنید. لزبین بودن شما اشکالی ندارد. با این حال، اگر اینطور نیستید و دلیلتان برای نداشتن رابطه جنسی متفاوت است، باید آن را با تمام وجود بیان کنید. هرج و مرج شک فقط توسط شما انجام می شود. شما باید دلیل عدم رابطه جنسی را به شوهرتان می گفتید. باید بفهمی که شوهرت هم آدم خون و گوشت و هورمونیه! میل جنسی او شایسته توجه شماست. اما اگر با آن مشکلی ندارید، مستقیماً به او بگویید. شما نمی توانید صبر کنید تا همه چیز عصبانی شود! در این مورد با شوهرت صحبت کن اوست که از این موضوع رنج می برد و همینطور رابطه زیبای شما. با حقیقت خود بیا، این بزرگترین فرار است.
همچنین بخوانید: 3 راه خیانت در یک رابطه شما را تغییر می دهد
همچنین بخوانید: این زودیاک عاشقان هاردکور هستند!