داستان او / داستان او: “FIL من برای لباس های من محدودیت ایجاد می کند اما خواهر شوهرم اجازه همه چیز را دارد”

داستان او / داستان او: “FIL من برای لباس های من محدودیت ایجاد می کند اما خواهر شوهرم اجازه همه چیز را دارد”

داستان او: پدرشوهرم دوست ندارد من دامن هایی بپوشم که به زانوهایم می رسد، اما وقتی دخترش همین کار را می کند هیچ ابایی ندارد. خواهر شوهرم هم سن من است و در تعطیلات خانوادگی در ساحل شلوار گرم و مایو بیکینی می پوشد و FIL من حتی متوجه این موضوع نمی شود. با این حال، وقتی به من می رسد، من فقط دامن تا زانو می پوشم و این برای او مشکل ساز می شود. او با من در مورد “زیبایی” صحبت کرده است که نفاق محض است. شوهر من هم این موضوع را آزاردهنده می‌داند، اما هرگز یک کلمه به او نگفته است. همین امر در مورد من نیز صدق می کند که عصرها برای ملاقات با دوست دخترم از خانه بیرون می روم. این قانون در اینجا نیز در مورد من صدق می کند و نه SIL من. من خیلی احساس خفگی و عصبانیت می کنم چون شوهرم هم کاری در این مورد انجام نمی دهد. نمی دانم چه کنم. من حاضر نیستم این قوانین یک طرفه مسخره را بپذیرم. ممکن است MIL من داشته باشد، اما من همان اشتباه را انجام نمی دهم. لطفا راه حلی به من کمک کنید/ من هم به حمایت شوهرم نیاز دارم!

داستان او: پدرم مردی بسیار سختگیر است و همه می دانند که او نمی تواند جواب نه را بگیرد. بله، او یک شوونیست معمولی هندی است که دخترش هرگز نمی تواند اشتباه کند، اما عروسش تحت آزمایش قرار می گیرد. قبل از ازدواج به همسرم اطلاعاتی در مورد او داده بودم. من به او گفتم که حداکثر تا 2 سال دیگر به کشور دیگری نقل مکان خواهیم کرد، بنابراین او باید این را فقط برای مدت زمان معین تحمل کند. من کاملاً واضح بودم که باید پس انداز کنیم تا تا آن زمان نتوانیم در اجاره بمانیم. همسرم احساس می کند که من در مواجهه با پدر بی ستون هستم، اما حقیقت این است که ما باید مدتی با هم زندگی کنیم و این تنها راه است. فقط 2 سال طول می کشد و بعد می توانیم کاری را که دوست داریم انجام دهیم، اما می بینم که همسرم چندین بار گریه می کند و یک روز در میان پیش پدر و مادرش فرار می کند زیرا او نمی تواند آن را تحمل کند … نمی دانم باید چه کار کنم. این وضعیت داده شده لطفا کمک کنید.

مشاوره تخصصی توسط Vishal Bhardwaj، موسس و مربی روابط در Predictions For Success:

در یک نظام مردسالارانه با زنان به‌عنوان نمایش‌گر رفتار و حس اصالت آن‌ها را با قوانین و مقررات به‌اصطلاح قلمداد کنیم.

برای او

ما بسیار متاسفیم که باید از این وضعیت ناراحت کننده عبور کنید، حتی اگر در این مورد اشتباه نکنید. تنها پیشنهاد ما این است که “مقام بگیرید”. اول از همه، انتخاب های طنز شما گواه شخصیت شما نیست. شما به عنوان یک فرد آزاد مجاز هستید هر چه دوست دارید بپوشید. پدرشوهرت باید این باشد اقتدار در خانه شماست اما او مالک خواسته های کسی نیست.شوهرت تمایلی به رویارویی با این موضوع با پدرش ندارد، زیرا گفتگوی ناجور می شود. بحثی که در آن شما برای بی احترامی به او زیاده روی می کنید. اما با کمال تواضع می توانید به این موضوع رسیدگی کنید. چرا خواهر شوهر شما از امتیاز انتخاب لباس پوشیدنش برخوردار است و چرا نمی توانید؟ با تمام صبر و حوصله مقابله کنید. او درک می کند که شما در قرن بیست و یکم زندگی می کنید که در آن دختران چیزهایی نیستند که باید از آنها محافظت کرد.

برای او

نکته عجیب این است که با وجود اینکه می دانید پدرتان در این سناریو اشتباه می کند، نمی خواهید با او مقابله کنید. بله، او پدر شماست. ما از شما نمی خواهیم که با او دعوا کنید. فقط به او اجازه دهید موضوع را بفهمد. در اینجا شما طرفدار لباس کوتاه نیستید، برای شرافت همسرتان موضع می گیرید. استقلالی که خواهر شما از آن برخوردار است، برای همسر شما نیز باید باشد. او به عنوان یک خانم بزرگ، محدودیت های خود را می داند، می داند کجا باید خط بکشد. هیچ یک از اعضای مرد شما در خانواده، نمی توانند با زنان به عنوان یک غرور متعارف در خانه رفتار کنند. آنها آزادند، خواهرهایت و همسرت هم آزادند. علاوه بر این، این تبعیض به خودی خود پوچ است. چرا قوانین برای دختران ملایم و برای عروس ها سخت است؟