داستان کاهش وزن: “با پیروی از روزه داری متناوب 13 کیلو وزن کم کردم. این همان چیزی است که خوردم!”

صبحانه من: از آنجا که صبح ناشتا هستم ، فقط نوشیدن یک فنجان قهوه سیاه را ترجیح می دهم.

ناهار من: من می توانم برای ناهار هر چیزی بخورم و معمولاً سنگین ترین وعده غذایی برای روز است. بشقاب من شامل یک وعده غذای شیرین ، برنج ، سبزی سبزیجات به همراه دو عدد چاپی چند دانه ای و یک کاسه ماست است. گاهی اوقات ، من تخم مرغ دارم.

میان وعده عصرانه: چای سبز / قهوه

شام من: من بیشتر روزها شام را تا ساعت 7 عصر می پیچیدم. با این حال ، همیشه سبک نگه داشته می شود. من بین یک لیوان شیر ، با مقداری میوه خشک یا جو دو سر ، یکی را انتخاب می کنم. بعضی اوقات ، تخم مرغ و لرزش پروتئین چیزی است که من برای شام می خورم.

برای روزهای تقلب ، دوست دارم پیتزا ، شراب ، بریانی تخم مرغ خانگی ، کلاته بخورم.

وعده غذایی قبل از تمرین: من قبل از بیدار شدن بچه هایم صبح اول وقت تمرین می کردم. بنابراین ، من فقط مقداری آب قبل از ورزش دارم.

وعده غذایی بعد از تمرین: یک لیوان آب ولرم با مقداری آبلیمو و یک فنجان قهوه.

تمرین من: تمرین من ترکیبی از بسیاری از اشکال ورزشی است ، از جمله تمرینات یوگا و HIIT. من ابتدا با انجام یک جلسه یوگای قدرتی ، از جمله سوریا ناماسکار و برخی آساناهای پیشرفته شروع می کنم. بعداً ، من به انجام HIIT می پرداختم ، که شامل جک های پرش ، جوراب کوهستانی ، کوهنوردان ، پرش های ستاره ای می شود. از آنجا که من یک رقصنده هستم ، من نیز چنین تمرین می کردم. البته ، اگر به دنبال دو بچه من هم دویدن کنید ، این می تواند به عنوان ورزش محسوب شود 🙂

دستورالعمل های کم کالری به شما قسم می خورم: من همه چیز را می خورم اما در قسمت های محدود.