داستان COVID من: فقط روزی یک بار کادا مصرف کنید ، اگر بیش از حد مصرف شود می تواند منجر به مشکلات معده شود

Vibhor Bhardwaj مستقر در غازی آباد آزمایش COVID مثبت را انجام داد و کمی بیشتر از 14 روز در انزوا ماند. در اینجا نحوه پاسخ بدن او به ویروس و نحوه مبارزه با آن وجود دارد

14 روز # انزوا – از # مثبت بودن کرونا تا # منفی بودن کرونا

همه چیز با تب در 4 آگوست نیمه شب حدود ساعت 2 بامداد آغاز شد و در 4 صبح زود خستگی بیشتر شد. من بلافاصله خودم را در یک اتاق جدا کردم تا مطمئن شوم دیگران آن را از من نخواهند گرفت. مثل این بود که یک تغییر ناگهانی یک شبه اتفاق می افتد. دو روز استراحت و انزوا به من توصیه شد زیرا احتمال عفونت ویروسی وجود دارد. با این حال ، وقتی هیچ پیشرفتی حاصل نشد ، روز 6 ام برای تست کرونا رفتم ، که صبح هفتم مثبت بود. من از اتاق کنترل DM تماسی دریافت کردم مبنی بر اینکه تیم خیلی زود به خانه من خواهد آمد. به من گفتند بسته به شرایط ، آنها ممکن است قرنطینه خانه را تأیید کنند یا ممکن است مرا به یک مرکز انزوا COVID برسانند. این 2 ساعت مانند انتظار برای نتیجه امتحانات هیئت مدیره شما پس از وارد کردن شماره رول در وب سایت بود … و سپس تصور کنید اینترنت خاموش است!

بعد از اینکه تیم از من دیدن کرد ، با لیستی از کارها مجوز قرنطینه در منزل را گرفتم. همچنین به من گفتند که آنها باید روزانه مرا کنترل کنند. اطلاعیه ای در خارج از خانه که برای حرکت محدود شده بود ، چسبانده شد. اعضای خانواده نیز به مدت 7 روز در منزل منزوی بودند. این 7 روز سخت بود زیرا حتی یک عطسه کوچک باعث ایجاد تنش شد. پسرم از طریق تلفن به من گفت: “Papa kob saob leari medicina، phir app thik ho jaoge”.

علائم ویروس کرونا یکی پس از دیگری ظاهر می شود – تب تا خستگی ، انسداد بینی ، سپس سرفه با خشکی گلو و آخرین بثورات بدن. دراز کشیدن روی تخت در یک گوشه خانه و دسترسی به خانواده مشکل بود. تمام مکالمات ما یا از طریق واتس اپ یا هنگام مکالمه در حال انجام بود. احساس زندان می کردم. من مجبور شدم بشقاب و بطری را بیرون از اتاق بگذارم و سپس خانواده غذا و آب اضافه کنند. خوشبختانه من یک اتصال اینترنتی قابل اعتماد داشتم ، که به من کمک کرد تا با دیگران در ارتباط باشم. بعد از 3 روز حس بویایی و چشایی ام هم از بین رفت. احساس خستگی کردم که حتی نمی توانم ساعت های طولانی دیگر موبایل یا لپ تاپ را تماشا کنم. همه چیز تا هجدهم ادامه داشت و این اولین روز پس از بیش از دو هفته بود که من تب نکردم. در همین حال ، من از طریق DM / اتاق کنترل بهداشت و درمان به طور مداوم برای بازدید از من تماس می گرفتم.

روز 22 باید برای آزمایش مجدد تاج بروم. من نمونه ام را دادم و در 24 بعد از ظهر به من گفتند که من آزمایش منفی داده ام. هیچ کلمه ای نمی تواند بیان کند که من از گرفتن یک تست منفی احساس راحتی کردم.

در اینجا برخی موارد وجود دارد که می خواهم با همه به اشتراک بگذارم:

1. مثبت باشید ، به افکار منفی گوش ندهید. به مدت 30 دقیقه (صبح و عصر) یوگا انجام دهید.

2. بخار بخورید (5-4 بار در روز) و کادا (فقط یک بار در روز ، ممکن است بعداً در صورت استفاده مکرر از معده دچار مشکل شوید).

3- مطابق پزشک خود با داروهای تجویز شده همراه شوید.

4- به نکاتی که درباره تماس و پیام می گیرید کورکورانه باور نکنید. روی آنچه از شما خواسته شده است تمرکز کنید.

5- هیچ خبری یا مقاله ای را باور نکنید زیرا در این زمان هیچ چیز درست نیست ، هر آنچه درباره ویروس می دانیم کاملاً درست نیست – ویروس هنوز در حال تحقیق است.

6. دماسنج و اکسی متر را با خود داشته باشید تا دما و سطح اکسیژن را کنترل کنید زیرا سطح اکسیژن در هر لحظه ناگهان در کرونا کاهش می یابد

7. آب گرم زیادی بنوشید ، حداقل 2 بار در روز میوه مصرف کنید و رژیم غذایی با پروتئین بالا داشته باشید.

آیا با COVID-19 مبارزه کردید؟ ما میخوایم همهچیزو دربارش بشنویم. ETimes Lifestyle تمام بازماندگان COVID را فرا می خواند تا داستان های خود را در مورد بقا و امید به اشتراک بگذارند.

برای ما در [email protected] با عنوان “داستان COVID من” در عنوان موضوع برای ما بنویسید.

ما تجربه شما را منتشر خواهیم کرد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>