داستان COVID من: من تحمل بالایی نسبت به درد دارم و این درد مانند هیچ درد دیگری نبوده است

آوریل S. O’Malley تمام اقدامات احتیاطی را انجام می داد اما هنگامی که یک تماس مثبت شد ، او فقط آزمایش کرد تا خود را COVID مثبت بداند. دوستانش سوپ ، داروی سرفه ، زنجبیل را در آستانش انداختند و مانند پسر و خواهرش روزانه او را چک می کردند. در اینجا داستان او است

در اصل ، وقتی از COVID-19 مطلع شدم ، از سالخوردگی نگران شدم ، یک بیماری خود ایمنی دارم و با بسیاری از افراد به عنوان نماینده لیست و فروش خانه های تولید شده ، کار می کنم. من فکر می کردم در امان هستم تا آوریل و مه در خانه ماندم. وقتی شروع به رفتن به دفتر کردم ، دستمال مرطوب لیزول ، ضد عفونی کننده دست ، اسپری ضد عفونی کننده را حمل کردم و میز ، کامپیوتر ، ماوس ، صندلی ، تلفن ، میز کنفرانس ، دستگاه کپی و غیره را پاک کردم و کلیدهای خود را ، دستگیره های درب وسیله را پاک کردم. و فرمان هر بار که به هر جایی می رفتم و ماسک می زدم “به جز در محل کار” زیرا صحبت کردن با تلفن دشوار است.

من تمام تلاشم را کردم تا فاصله خوبی داشته باشم و همیشه پشت میزی که از بقیه دورتر بود می نشستم. عدم استفاده از ماسک در محل کار سقوط من بود و از 8 اکتبر پس از مثبت شدن نتیجه تماس مثبت شدن آزمایش ، آزمایش مثبت دادم. از آنجا که از 4 اکتبر شروع به سرفه کردم ، پس از آن روز شمارش ویروس را شروع کردم. تقریباً بلافاصله عرق کردم و دمای بالاتر از 97 طبیعی ام بود. تمایلم به خوردن و نوشیدن صفر بود. بیشتر وقتم را به تماشای تلویزیون یا خواب می گذراندم ، که سخت بود زیرا درد کل بدن تقریباً غیر قابل تحمل بود.

من تحمل بالایی نسبت به درد دارم و این درد مانند هیچ درد دیگری نبوده است. دوستان سوپ ، داروی سرفه ، زنجبیل را رها می کردند و من و پسر و خواهرم از طریق تماس های تلفنی روزانه مرا چک می کردند. من به سختی می توانستم صحبت کنم بنابراین مهارت های نوشتاری خود را به میزان قابل توجهی افزایش دادم. به نظر می رسید هر روز یک علامت جدید به همراه می آورد … سرگیجه ، حالت تهوع ، لرز. دمای بدنم را سه بار در روز می گرفتم و 6/98 و 4/98 بود ، بنابراین فکر کردم در محیط صاف هستم. با این حال ، در 19 اکتبر دوباره آزمایش مثبت کردم.

من که اعتقاد نداشتم ، در 21 اکتبر در یک تست سریع شرکت کردم و هنوز مثبت بودم. دمای من در 98.4 باقی ماند و در 27 اکتبر تست منفی دادم. من تنها بودم (به جز گربه ام) ، اما بهترین چیز است زیرا نمی خواهم فرد دیگری را آلوده کنم. باور کنید من از 28 اکتبر به آرامی شروع به کار کردم. هنوز خیلی خسته ام ، سردرد دارم ، هر چند وقت یکبار چشمها تار می شوند و گاهی اوقات سرم گیج می رود. یکی دیگر از عوارض جانبی این است که من مشکلات معده دارم. شاید به این دلیل که تقریبا 3 هفته کنار هیچ چیز غذا می خوردم. اگر صبحانه و ناهار کمی بخورم ، دچار گرفتگی معده می شوم که به مدفوع شل تبدیل می شود. من می دانم که چقدر خوش شانس هستم که یک بازمانده هستم و از همه افرادی که برای من دعا کردند تشکر می کنم. من قبلاً مثل اسم حیوان دست اموز Energizer بودم. با این حال ، حالا من بیشتر لاک پشت هستم.


آیا با COVID-19 مبارزه کردید؟ ما میخوایم همهچیزو دربارش بشنویم. ETimes Lifestyle تمام بازماندگان COVID را فرا می خواند تا داستان های خود را در مورد بقا و امید به اشتراک بگذارند.
برای ما در [email protected] با عنوان “داستان COVID من” در عنوان موضوع برای ما بنویسید.
ما تجربه شما را منتشر خواهیم کرد.