دوازده نفر در آلمان به جرم نقشه حملات مساجد ، قتل متهم شدند

برلین: دادستان های آلمان مقامات روز جمعه گفتند که 12 مرد را به نقشه کشی ، حمله مسلحانه با مساعدت مالی به مساجدی متهم کرده اند که در آنها قصد داشتند هر چه بیشتر مسلمانان را بکشند یا زخمی کنند.
دادستان ها در بیانیه ای گفتند: “هدف آنها از طریق حمله به مساجد و کشته و زخمی کردن هرچه بیشتر مسلمانان برای ایجاد شرایطی شبیه جنگ داخلی بود.”
دادستان گفت كه متهمان ، 11 عضو باند و یك شركت كننده ، به طور منظم برای برنامه ریزی ملاقات می كردند ، بجز یكی از آنها متعهد شده بود كه هزاران یك گلدان 50000 یورویی (59000 دلار) را برای تأمین مالی خرید سلاح كمك كند.
مظنونان ، بین 31 تا 61 سال ، همه آلمانی هستند و همه آنها به جز یکی بازداشت شده اند. دادستان ها در جنوب اشتوتگارت گفتند که دوازدهم همچنان آزاد است.
مظنون دیگری در بازداشت درگذشته بود. یک مقام دادستانی گفت که او خودش را کشته است و هیچ چیز نشان دهنده بازی ناپاک نیست.
این مقام گفت که مبالغ نقدی “در محدوده چهار رقمی میانه” در خانه های مظنونان پیدا شده است.
در سالهای اخیر آلمان حملات جناح راست را به سمت اقلیت ها و کسانی که از آنها حمایت می کنند تجربه کرده است.
اعضای موسوم به Underground Socialist Underground در سال 2018 به دلیل یک دهه قتل قوم ترک محکوم شدند. سال گذشته ، یک افراط گرای راست دیگر ، آ کنیسه در آلمان شرقی ، کشته شدن دو حادثه دیده
یک هوادار مشکوک راست افراطی به جرم قتل سیاستمدار محافظه کار والتر لوئبکه در حال محاکمه است. Luebcke ، الف حامی صوتی رئیس دانشگاه آنگلا مرکل، خواستار حمایت و استقبال از پناهندگان در طول بحران پناهندگان در سال 2015 شده بود.
هواداران راست افراطی نیز در پلیس و نیروهای مسلح نقاب زده شده اند.
افراط گرایی راست افراطی به ویژه در آلمان به دلیل مسئولیتش در قبال جنگ جهانی دوم نازی ها بسیار حساس است قتل عام از شش میلیون یهودی اروپایی. (1 دلار = 0.8456 یورو) (گزارش توسط توماس اسکریت در حال ویرایش توسط فرانسیس کری)