دوست یابی آنلاین: چگونه دنیای دوستیابی آنلاین در طی همه گیر شدن دگرگون شد

مفهوم دوست یابی آنلاین چندی پیش وارد زندگی و ذهن ما شد و بله ، صادقانه بگویم ، بسیاری از آنها ممنون هستند که از این بابت قدردانی می کنند. در زمان های قبلی ، قرار ملاقات آنلاین شامل کشیدن انگشت به چپ / راست یا دوست داشتن پروفایل ها و تصاویر یکدیگر بود که باعث می شد پروفایل های مطابق همیشه معاشقه و پیام کوتاه داشته باشند. لحظه بعدی که می دانید ، قرار ملاقات در یک بار یا کافه ثابت شد. همه چیز خیلی واقع بینانه و خوب به نظر می رسید! تا اینکه همه گیری فعلی اتفاق افتاد.

آیا یک سر و صدا ناامیدی تازه شما را شسته است؟ همه ما در خانه های خود گیر کرده ایم و سعی در حفظ فاصله اجتماعی داریم و سعی در جلوگیری از شیوع ویروس کشنده داریم. در حالی که مردم هنوز پا به پا کردن ، بسیاری از ما هنوز در خانه های خود همکاری می کنیم. اکنون این امر به هنجار روزانه تبدیل شده است.

جوانانی که از قرار ملاقات بدنی و اوقات خود با دوستان لذت می بردند ، به دنبال راه های جدیدی برای سرگرمی در شبکه های اجتماعی هستند. استفاده از برنامه های معروف مانند Tik Tok ، Instagram ، Snapchat ، Twitter در دوره قرنطینه کاملاً افزایش یافته است. حتی مطالعات نشان داده است که زمان نمایش افراد در وسایلشان به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. خوب ، چه کسی می تواند نیاز به فعالیت اجتماعی در حین قرنطینه را انکار کند؟

جالب ترین چیز این است که مردم بازی خود را در سایت های دوست یابی آنلاین تغییر داده اند.


جوانان و جوانان با داشتن وقت فراوان در خانه ، به ملاقات های مجازی با یکدیگر از طریق لپ تاپ یا صفحه تلفن خود روی می آورند. آنها از روشهای تخیلی برای زنده نگه داشتن جرقه استفاده کرده اند که در واقع ستودنی است. به نظر می رسد که خلاقیت در حال حاضر در جایگاه نخست قرار دارد!

آنچه اشتباه شده این است که این افراد شروع به تظاهر کرده اند. در حالی که همه ما به دلیل محدودیت های اجباری در خانه های خود حبس شده ایم ، دیگر نیازی به هیچ قرار ملاقات فیزیکی نیست. اکنون همه چیز کاملاً مجازی است. ما غالباً به شکل دیگری لباس می پوشیم یا در رسانه های اجتماعی ظاهر خود را حتی بیشتر نشان می دهیم.

این باعث می شود احساس اعتبار کنیم.


سکوی گسترده رسانه های اجتماعی مملو از افرادی است که چنان عکسهای زیبا ، زیبا ، باحال و چنان خداپسندانه ای ارسال می کنند که بقیه می خواهند به نظر برسند و بیشتر شبیه دیگران باشند. مطمئناً هدف این که نسخه بهتری از خود باشید قطعاً خوب است ، اما این که بخواهید مانند دیگری باشید نباید به ذهن شما خطور کند.

در این تعقیب و گریز ذهن ، فراموش می کنیم که در مقابل شخصی که دوستش داریم یا دوستش داریم ، خودمان باشیم. حتی اگر در برنامه های همسریابی آنلاین با یک غریبه مطابقت داشته باشیم ، آرزوی اصلی ما این است که با پوشیدن آرایش یا پوشیدن لباسی که معمولاً نمی پوشید ، نسخه بسیار بهتر ، جنسی ، گرمتر از خود را دوست داشته باشیم. بیرون آمدن از منطقه راحتی یک نکته مثبت است ، اما انجام این کار ، فقط برای تحت تأثیر قرار دادن شخص احتمالی درست نیست. اگر با دقت و انتقاد فکر کنید ، در می یابید که در حال تبدیل شدن به یک شخص کاملاً متفاوت هستید که علاقه ها ، سلیقه ها و عقاید متفاوت از خود معمول شما دارد. اشتیاق شما برای پذیرش به عنوان یک فرد “مدرن ، با کلاس” بیشتر به دنبال این است که بتوانید مطابق با علاقه و استانداردهای در حال تغییر مردم باشید.

این را تصور کنید: اگر تصویری از خود را که لباس خواب کوتاه را پوشیده اید بارگذاری کنید ، افراد زیادی نمی خواهند به درستی انگشت خود را بکشند. در عوض ، اگر کمی پیراهن خود را بیرون آورده و شلوار جین کوتاه با ون های کلاسیک بپوشید ، یک فوراً داغ خواهید شد. جذابیت فقط این است که شما به جای آن شلوار جین کوتاه ، در لباس خواب کوتاه راحت ترید. اما ، شما به آن متوسل می شوید تا دیگران شما را به عنوان یک فرد شیک و مدرن تأیید کنند. البته این وضعیت فرضی است. این می تواند برای همه متفاوت باشد.

اکنون تظاهر به راحتی انجام می شود ، اکنون که در واقع مجبور نیستیم خود را نشان دهیم.


نشستن در خانه های ما و ساختن زوایای تصویر برای بهتر جلوه دادن خود در واقع امکان پذیر است. تغییر ظاهر و زوایای شما می تواند شما را فردی کاملاً متفاوت جلوه دهد. یادگیری صحبت در مورد علایق مدرن به هیچ وجه دشوار نیست. در عوض ، اینترنت این کار را آسان کرده است. همچنین ، این را به عنوان استعاره در نظر بگیرید. شما در حال خوردن چیپس هستید ، در اتاق خود نشسته اید و یک کتانی ناخوشایند پوشیده و متناسب با قرار ملاقات خود متناسب هستید. دیدن؟ حتی سخت هم نیست.

اما این چیزی است که این اصلاً سالم نیست. چرا باید تصور کنیم که در مقابل دیگران فردی متفاوت باشیم ، تا به عنوان منافع بالقوه آنها ظاهر شویم؟ پنهان شدن در پشت صفحه های تلفن ما با نمای جعلی واقعاً به شما کمک نخواهد کرد که شرایط قرنطینه از بین برود. بیش از این ، این از نظر اخلاقی بر شما تأثیر می گذارد. عزت نفس پایین ، اعتماد به نفس کم و عدم اطمینان نسبت به تصویر بدن و ظاهر تنها برخی از مشکلات خراشیده شده در سطح بدن است. اگر خودتان را دوست ندارید این را بهانه نکنید. حتی بیشتر ، شخص دیگری را نیز مانند گربه ماهیگیری یا صدمه خواهید دید. اگر کسی را دوست دارید ، فقط قابل قبول است که شما را به همان چیزی که واقعاً هستید برگردانید. نه شخص قلابی که وانمود می کنید.

قرار ملاقات با شخصی با شخصیت جعلی بعد از مدتی احساس سنگینی می کند.


تصور کنید با کسی که از نحوه قرار دادن موهای خود در یک موی سر به هم ریخته دوست دارد یا چگونه تصاویر خنده دار بدون فیلتر شما برنده جایزه طنز می شوند را دوست دارید. آیا این فکر هنوز هیجان انگیز نیست؟ دقیقا. در این دوره قرنطینه وانمود نکنید که فرد دیگری هستید و اکنون به عنوان یک روح شاد و خودتان ظاهر شوید.