دیپیکا پادوکن در مقابل سونام کاپور: چه کسی لباس شلوار قرمز را بهتر پوشیده است؟

با شروع زمستان به طور رسمی ، وقت آن است که کت و شلوارهای شیک خود را از کمد لباس بیرون بیاورید و به سبک خود راک کنید! و ، نگاهی که باید در این فصل امتحان کنید لباس شلوار است که به خاطر احساسات “رئیس دختر” معروف است. سفیدهای کلاسیک را با کت و شلوارهای رنگ روشن مانند قرمز ، سایه ای که بسیاری از مشاهیر بالیوود از آن استفاده می کنند عوض کنید. امروز ، ما از Deepika Padukone و Sonam Kapoor الهام گرفته ایم ، که به ما روش های متفاوت و شیکی برای مدل لباس شلوار نشان داده اند.

وقتی صحبت از دیپیکا شد ، او برای یکی از تبلیغات فیلم هایش کت و شلوار قرمز انتخاب کرد. بازیگر زن یک ظاهر معمولی را انتخاب کرد. او یک لباس شلوار بزرگ انتخاب کرد ، و موردی برای مد راحتی ایجاد کرد. DP بلیزر را بدون پیراهن فرم داد و ظاهر خود را با یک جفت کفش ورزشی قرمز و سفید تکمیل کرد.

دیپیکا پادوکن

لوازم جانبی بیانیه او را از دست ندهید. این بازیگر کت و شلوار خود را با گردنبندهای لایه ای و یک جفت گوشواره حلقه ای بیانیه فرم داد. او برای آرایش خود از آرایش سنگین چشم پوشید و ظاهری تازه را انتخاب کرد. و وقتی نوبت به مدل موی او رسید ، خانم بازیگر مدل موی نیم بلند را انتخاب کرد.

از طرف دیگر سونام لباس های شلوار خود را به شکلی شیک استایل می کند. این بازیگر سایه آتشین قرمز را انتخاب کرد و کت و شلوار خود را با یقه لاک پشت قرمز استایل داد. دیوای زرق و برق دار این را برای یکی از تبلیغات فیلم نیز انتخاب کرده است. برخلاف شلوارهای برش مستقیم DP ، سونام دیده می شود که یک جفت شلوار پا باز دارد.

سونام کاپور

این بازیگر با یک جفت کفش پاشنه دار نوک تیز و یک کیف دستی قرمز ظاهر خود را تکمیل کرد. او برای آرایش خود از پوست هایلایت شده با آرایش چشم مشخص و لب های براق استفاده کرد. و وقتی نوبت به مدل موی او رسید ، او موج های نرم را با شکاف مرکز انتخاب کرد.

در حالی که ما عاشق این بودیم که هر دو لباس شلوار قرمز به سبک دیوها مدل می شوند ، به نظر شما چه کسی در ظاهر کلاسیک بهتر به نظر می رسید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

عکس ها: اینستاگرام