رابرت دنیرو بازیگر «پدرخوانده» در ۷۹ سالگی پدر شد

رابرت دنیرو بازیگر «پدرخوانده» در ۷۹ سالگی پدر شد

رابرت دنیرو بازیگر آمریکایی که به خاطر فیلم‌های برجسته‌ای مانند پدرخوانده، The Irishman و The Intern در سن 79 سالگی پدر شده است، افشاگری که این بازیگر در مصاحبه با ET Canada انجام داد. او در مورد فرزند هفتم و شریک زندگی خود اطلاعات بیشتری ارائه نکرد.
را برنده اسکار در حال حاضر مشغول تبلیغ فیلم آینده خود «درباره پدرم» است.
به گزارش پیپل، دنیرو پدر دختری درنا (51 ساله) و پسری رافائل (46 ساله) است که با همسر اولش دیان ابوت شریک است. پسران دوقلوی جولیان و آرون (27 ساله) با دوست دختر سابقش توکی اسمیت؛ پسر الیوت (24 ساله) و دختر هلن گریس (11 ساله) با همسر سابق گریس هایتاور.
دنیرو در مورد فرزند پروری و فرزندپروری گفت: “هیچ راهی برای بچه ها وجود ندارد. شما همیشه می خواهید کار درست را توسط بچه ها انجام دهید و به آنها شک کنید اما گاهی اوقات نمی توانید.”
او گفت که همیشه بچه هایش را تشویق می کند که رویاهایشان را دنبال کنند. او در سال 2020 به People گفت: “اگر می‌خواهید بازیگر شوید یا می‌خواهید این یا آن کار را انجام دهید، تا زمانی که خوشحال باشید خوب است. فقط خودتان را کوتاه نفروشید.”

او خود را به عنوان یک پدر باحال نمی‌داند، اگرچه سباستین مانیسکالو، همبازی او در فیلم، شخصیت خود سالوو را یک پدر باحال می‌نامد. می‌دانی، بچه‌های من گاهی اوقات با من مخالفت می‌کنند، و به آنها احترام می‌گذارند. دخترم 11 سالشه، گاهی غصه ام میگیره و من باهاش ​​دعوا میکنم. من او را دوست دارم، اما، شما می دانید. و جوانترین من در حال حاضر، این آینده بیشتر خواهد بود. اما، این همان چیزی است که هست،” او به ET Canada گفت.
دنیرو هم پدربزرگ است.