راه های ارتباط روانشناسی با یک شریک اضطراب آور را روانشناس توصیه کرده است

درگیر شدن عاشقانه با شخصی که با اضطراب مداوم سر و کار دارد کاملاً یک چالش است. در یک رابطه ، که پایه و اساس ارتباط ، درک و عشق است ، یک شریک مضطرب می تواند به طور منظم در میان غم ها و استرسی که با آن دست و پنجه نرم می کنند ، گم شود. گاهی اوقات آنقدر طاقت فرسا می شود که اضطراب مانند شخص سوم که فقط از غم ، استرس و غم تغذیه می کند ، به رابطه می افتد.

با این حال ، هنگامی که به پای کسی می افتید ، در اختیار شما نیست که انتخاب کنید آیا آن شخص خوب است یا با یک بیماری روانی روبرو است. بعلاوه ، وقتی کسی را دوست دارید ، او را با تمام نقص و نقص خود دوست دارید و فقط بیت هایی را که تأیید می کنید و دوست دارید ، انتخاب نکنید. دوست داشتن شخصی با اضطراب به معنای این است که شما باید با تردیدها ، مشکلات اعتماد ، مشکلات ارتباطی و موارد دیگر کنار بیایید. اینها فقط تعدادی از آنها بودند که اغلب ظاهر می شوند. بسیاری از موضوعات اساسی وجود دارد که می تواند کاملا غیرقابل پیش بینی باشد.

با این وجود ، در میان همه اینها ، شریک اضطراب شما فقط به کسی احتیاج دارد که او را دوست داشته باشد و از احساسات و اضطراب او مراقبت کند. برای یک شخص مانند رفتن به عمق قطب است ، فقط این است که خودتان را با احساسات کمی از نیاز و نیاز که قادر به ابراز آن نیستند ، آلوده کرده است. آنها همچنین می خواهند دوست داشته شوند. مهمتر از همه ، آنها می خواهند شما به جای اینکه شرایط روحی آنها را همیشه مشخص کنید ، با آنها مانند یک فرد عادی با یک وضعیت روان طبیعی رفتار کنید.

اگر می ترسید که از عهده آن بر نمی آیید ، پس تقصیر شما هم نیست. این می تواند کاملا طاقت فرسا باشد و همچنین می تواند شما را در روند کار نابود کند. اما ، اگر مصمم هستید که در کنار شریک زندگی خود باشید و به آنها کمک کنید از آن بالاتر بروند ، کسب قدرت و ایمان برای ایستادن در کنار آنها همان چیزی است که شما نیاز دارید.

در لحظاتی از این دست ، مشاوره با یک درمانگر یا روانشناس در نظر گرفته می شود.


از سال ها پیش روان شناسان در مورد روش های ارتباط موثر در موقعیت هایی از این دست تحقیق کرده اند. آنها رفتارها و اعمال چنین افرادی را به دقت مورد تجزیه و تحلیل قرار داده اند تا در مورد ایدئولوژی های خود و اینکه دقیقاً چه فکر می کنند نتیجه بگیرند. اگر به نظر تخصصی نیاز دارید ، در نظر گرفتن توصیه های چنین متخصصان بهداشت روان توصیه می شود.

به گفته آنها ، اگر عاشقانه با یک فرد مضطرب درگیر هستید ، باید خطرات و مشکلاتی را که با آن روبرو می شوید را بدانید. داشتن حوصله درک شرکای مضطرب شجاعت و قدرت زیادی می خواهد. در حالی که سعی در برقراری ارتباط با چنین افرادی است ، ارتباطات به مسئله بزرگ دیگری تبدیل می شود. برای جلوگیری از هر موقعیت دشوار یا نگران کننده ای باید با دقت در امتداد خطوط قرار گیرد. در مجموع ، شما باید صبر و حوصله عالی داشته باشید.

در اینجا ما چند روش را ذکر کرده ایم که روانشناسان توصیه می کنند ، اگر می خواهید چگونه با یک شریک اضطراب ارتباط برقرار کنید ، سعی کنید آنها را امتحان کنید.

به آنها بگویید که ترسیدن اشکالی ندارد


مهمترین چیزی که از آن می ترسند ترس از خودشان است. درک کنید که کنار گذاشتن فکر کردن درباره ترس یا حتی تلاش برای از بین بردن آن بسیار سخت است. اگر در این مورد بی احساس شوید ، ممکن است همسرتان احساس کند که آنها حتی لیاقت ترسیدن یا اجازه چنین کاری را ندارند. در عوض ، به آرامی از آنها بپرسید چه چیزی آنها را آزار می دهد. سعی کنید در صورت خارج شدن از کنترل هر موقعیتی را خنثی کنید.

به آنها نشان دهید که چگونه با شما همگام شوند


اگر دیر به دیر رسیدید ، برای آنها متنی ارسال کنید تا خیالشان راحت باشد که شما مرده اید و یا در یک حادثه تصادف نکرده اید. به آنها اطلاع دهید و آنها را درباره موارد رایج زندگی خود به روز نگه دارید. افراد مضطرب به راحتی احساس می کنند که مشکلی پیش آمده است و بلافاصله می ترسند. آنها به دنبال اطمینان ، مراقبت و مراقبت هستند و انتظار دارند دیگران آنها را درک کنند.

به آنها احساس امنیت دهید


چنین افرادی همیشه به دنبال شخصی می گردند که بتواند پناهگاه امن آنها باشد. ناامنی ها ، تردیدها و نگرانی های آنها بار بسیار سنگینی است که نمی توان آنها را در درون خود نگه داشت. از این رو ، سعی کنید تا جایی که می توانید درک کنید و احساس امنیت و امنیت در آنها ایجاد کنید. هیچ چیز دوست داشتنی تر از این نیست که آنها با شرکت شما احساس امنیت کنند.

انتظارات را تعیین کنید


اینکه به مردم بگویید که از آنها چه انتظاری دارید راهی بسیار صمیمی است تا به آنها اجازه دهید بدانند که به شما اهمیت می دهند. ما از افرادی که می خواهیم در زندگی خود داشته باشیم انتظاراتی داریم. بنابراین ، شریک اضطراب شما احساس رضایت ، دوست داشتن و مراقبت از شما می کند ، اگر بگویید انتظار دارید آنها کار کنند و کل جنگ را پشت سر بگذارند. البته با کمک شما.

وقت بگذارید


زمان جوهر زندگی است. این گفته مشهور خصوصاً در چنین مواردی بسیار درست است. وقت خود را صرف درک دنیای آنها کنید. با آنها ارتباط برقرار کنید و همچنین درک کنید که آنها نیاز به زمان گرم شدن شما دارند. به آهستگی به آنها اطمینان دهید که در اینجا هستید تا دست آنها را بگیرید و در صورت اتفاق ، اتفاقی برای آنها باشید.

شریک زندگی شما وقتی به او اطمینان ، ایمنی و امنیت احساسات را بدهید ، عاشق شما خواهد شد. روانشناسان عمدتا از شما می خواهند که هر بار یک قدم بردارید ، و نه خیلی زیاد.