ردیاب آهنربایی سری مدل TP (19 تا از بهترین ردیاب ها)

از بهترین نمونه های این تجهیزات می توان به انواع ردیاب خودرو آهنربایی اشاره کرد. با نصب انواع ردیاب خودرو آهنربایی بر روی وسایل نقلیه مختلف می توان در هر زمان از موقعیت وسیله ردیاب آهنربایی قیمت نقلیه آگاه شد. انواع جی پی اس خودرو با تنوع در کیفیت و طرح از جمله تجهیزات مناسب برای محافظت از خودرو می باشد. ردیاب شارژی جی پی اس سیار مدل G903 یکی از جدیدترین، قوی ترین و پیشرفته ترین ردیابی است که نیاز به نصب و سیم کشی ندارد، ابعاد ردیاب مخفی مدل G903 کوچک بوده و دارای باطری پرقدرت داخلی 5000 میلی آمپر می باشد که با یکبار شارژ قادر است باتوجه به نوع استفاده تا 30 روز بصورت آنلاین پشت سرهم کار کند و در حالت استندبای تا 35 روز کار می کند.

این نوع ردیاب ها قابلیت شنود دارند از این رو با نصب آنها به میز و یا دیگر وسایل در محیط خانه و یا اداره از امکان شنود در محیط آن استفاده کرد. یکی دیگر از دلایل پرطرفدار بودن این محصول این است که در صورت نیاز می توانید ردیاب را از یک خودرو جدا کرده و به خودروی دیگری نصب کنید و فرایند ردیابی را با دقت بالایی انجام دهید. البته تنها این مورد باعث افزایش قیمت نمی شود و تفاوت های دیگری همچون نوع چیپ آن نیز می باشد در ادامه به تمامی این موارد خواهیم پرداخت. این محصول علاوه بر داشتن میکروفن بسیار با کیفیت برای شنود دارای دکمه s.o.s یا درخواست کمک اضطراری است که به بکار بردن بهترین نوع از آنتن های داخلی ردیابی و مکان یابی، بیشتری پوشش ممکن در مواقع حساس را برای شما به وجود می آورد.

این gps آهنربایی با داشتن باتری بسیار قوی و باکیفیت توانایی عملکرد تا 360 روز تنها با یکبار شارژ شدن را داراست. این ردیاب با اتصال به سیستم های آنتن دهی و نیز GPS یا سیستم مکان یابی پیشرفته و ارسال موقعیت وسیله نقلیه به صورت SMS می تواند کمک شایانی به مالک خودرو نموده و موقعیت خودرو را از این طریق در اختیار وی قرار دهد.

یک- سیستم GPS که موقعیت دستگاه رو به صورت دقیق ارسال می کند. یکی از دغدغه های خریداران عمده و خرده ردیاب خودرو آهنربایی اطلاع از قیمت ردیاب خودرو می باشد. دریافت نمونه های با کیفیت این ردیاب ها با قیمت مناسب از دغدغه های ردیاب خودرو آهنربایی ir180 خریداران می باشد. محافظت از خودرو در برابر سرقت یکی از دغدغه های صاحبان خودرو می باشد.