ردیاب ماهواره ای خودرو + قیمت، مشخصات و خرید ردیاب ماشین

بنابراین اگر قصد ردیابی و اطمینان از ایمنی فرزند خود در طول رانندگی را دارید و یا حتی در مواردی می خواهید کارمندان خود را در طول ساعات اداری رصد کنید، مجاز به استفاده از ردیاب هستید. دستگاه ها به کاربران اجازه می دهد تا برای کمک با نزدیکانشان تماس بگیرند و به پرستاران ، اجازه می دهد که موقعیت کاربر را کنترل کنند، و در صورت دور شدن از مکان امن پیام هشدار یا بوق هشدار میفرستند و معمولا اگر از محل امن به طول 5 تا 10 متر دور شوند پیغام هشدار یا بوق هشدار میدهند. دستگاه ردیاب خودرو برای مدیران ناوگان های حمل و نقل مانند شرکت های ترانزیت یا شرکت های مسافربری نیز بسیار سودمند و قابل استفاده است. این قسمت در کنار دو مولفه قبلی، تکمیل کننده مثلث امنیت برای خودرو است. به عنوان مثال ردیاب های آهنربایی نظامی که یکی از قدرتمندترین مدل هاست میتواند تا یک سال بدون شارژ مجدد کار کند ولی مدل های ارزانتر عمر باتری شان نهایتا تا دو هفته (بدون شارژ مجدد) خواهد بود.

ردیاب GPS چگونه کار می کند؟ لازم به ذکر است که این ردیاب از نقشه های گوگل مپ برای ردیابی مسیرها استفاده می کند که با استفاده از آن به آخرین و بروزترین نقشه های موجود دسترسی دارد و یکی دیگر از قابلیت های این ردیاب، Real time update است که در زمان حال بدون هر گونه مشکلی می تواند موقعیت اتومبیل را به شما ارسال کند و از این طریق شما بدون هر گونه مشکلی می توانید حتی به موقعیت های قبلی دسترسی پیدا کنید. همچنین کل مسیرهای پیموده شده خودر در طول یک سال از تاریخ نصب به بعد بر اساس تاریخ و زمان قابل مشاهده است و از طریق سایت ردیابی میتوانید موارد زیر را برای خودرو خود فعال یا غیر فعال نمایید . تفاوت بین یک سیستم ردیابی GPS و یک سیستم ناوبری خودرو این است که سیستم ناوبری خودرو موقعیت مکانی و مسیرهای رانندگی را در اختیار شما قرار می هد. تنها نکته این است که اکثر این ردیابها نیاز به خدمات موبایلی دارند تا اطلاعات مکانی واقعی را به شما ارائه دهند.

مزیت این نوع از ردیاب های GPS این است که مستقیماً از طریق کانکتور به منبع تغذیه متصل می شوند. عملکرد ردیاب به این صورت هست که موقعیت را از ماهواره های جی پی اس دریافت کرده و با استفاده از بستر اینترنت سیم کارت داخل دستگاه این اطلاعات را به سرور ردیابی ارسال میکند و شما از طریق پنل ردیابی یا نرم افزار ردیابی به این اطلاعات دسترسی پیدا میکنید در نتیجه در صورت نبود سیم کارت امکان مشاهده اطلاعات دستگاه را از راه دور نخواهید داشت. به طوری که با نصب صحیح این دستگاه در اتومبیل فرزند، هر لحظه که والدین اراده کنند می توانند به صورت آنی در همان لحظه از موقعیت خودرو و همچنین مکان ها و مسیرهایی که فرزندشان رفت و آمد داشته است و حتی از اینکه از سرعت مجاز تخلف کرده اند یا خیر، مطلع شوند. برای پدر و مادرهایی که نگران نوجوان خود که بهتازگی گواهینامه گرفته است هستند نیز ردیاب خودرو بسیار مفید است.

شما علاوه بر یک شماره میتوانید به وسیله ارسال دستور زیر به شماره سیم کارت جی پی اس؛ شماره دیگر را نیز فعال کنید. نسل جدید ردیاب ها برای ارسال اطلاعات خود از جدید ترین تکنولوژی برای فشرده سازی استفاده میکند. برخی از شرکت ها از این تکنولوژی برای محاسبه دقیق مقدار هزینه خدمات بر اساس مسافت و زمانی که خودرو طی میکند استفاده می کنند. این دقیقاً همان تکنولوژی است که در ردیابی که داخل اتومبیل شما نصب می شود استفاده می گردد. هنگامی که یک ردیاب ماشین GPS قابلیت ارایه موقعیت مکانی خود را دارد، آن ردیاب معمولاً دقیقاً از همان تکنولوژی استفاده می کند که شما در تلفن همراه برای صحبت کردن یا اتصال به اینترنت استفاده می کنید. برخی از شرکتها نیز برای هماهنگی بین اجزاء ناوگان حمل و نقل خود از تکنولوژی GPS استفاده می کنند. ردیاب فندکی خودرو نیز از لحاظ سرعت نصب شبیه ردیاب مغناطیسی بوده و برای نصب آن سیم کارت را وارد ردیاب کرده و سپس ردیاب را به پورت فندکی اتومبیل وصل کنید.