سریال هری پاتر اعلام شد!

سریال هری پاتر اعلام شد!

در اینجا چند خبر عالی برای طرفداران هری پاتر وجود دارد! پس از گمانه‌زنی‌های فراوان در مورد کتاب‌های پرفروش که برای نمایش‌های کوچک اقتباس می‌شوند، مکس (HBO مکس سابق) اقتباس تلویزیونی از کتاب‌های هری پاتر را در 12 آوریل 2023 اعلام کرد. آنها با اشتراک‌گذاری این خبر، توییت کردند: “نامه هاگوارتز شما اینجاست. مکس. اولین مجموعه تلویزیونی با فیلمنامه #هری پاتر را سفارش داده است که اقتباسی وفادار از کتاب های نمادین است.”

مجموعه‌های پرفروش بین‌المللی هری پاتر جی‌کی رولینگ شامل هفت کتاب است که از سال 1997 تا 2007 منتشر شده‌اند. مکس در بیانیه ای به اشتراک گذاشت. طبق گزارش ها، این مجموعه تلویزیونی همچنین دارای بازیگران جدیدی خواهد بود.
در بیانیه این بیانیه آمده است: «هر فصل برای کتاب‌های اصلی معتبر خواهد بود و هری پاتر و این ماجراهای باورنکردنی را برای مخاطبان جدیدی در سراسر جهان به ارمغان می‌آورد، در حالی که فیلم‌های اصلی، کلاسیک و دوست‌داشتنی در هسته این مجموعه باقی خواهند ماند و برای تماشای جهانی در دسترس خواهند بود». ادامه مطلب خاطرنشان می شود که فیلم های هری پاتر توسط برادران وارنر، که شرکت مادر HBO است، تولید شده اند.

رولینگ در کنار روث کنلی-لتز و نیل بلر به عنوان تهیه کننده اجرایی، بخشی از مجموعه تلویزیونی هری پاتر خواهد بود. طبق گزارش ها، دیوید هیمن، که تهیه کننده اجرایی فیلم های هری پاتر بود، ممکن است تهیه کننده اجرایی این مجموعه تلویزیونی نیز باشد.

جی کی رولینگ در مورد این توسعه گفت: «تعهد مکس به حفظ یکپارچگی کتاب‌هایم برای من مهم است و مشتاقانه منتظر هستم که بخشی از این اقتباس جدید باشم که اجازه می‌دهد تا حدی از عمق و جزئیات را که فقط توسط این کتاب ارائه می‌شود، داشته باشم. یک سریال تلویزیونی طولانی.”

آیا از این پیشرفت جدید هیجان زده هستید؟ نظرات خود را پایین صفحه با ما درمیان بگذارید!