“شوهرم دیر از سر کار به خانه می آید و وقتش را در حمام می گذراند”

“شوهرم دیر از سر کار به خانه می آید و وقتش را در حمام می گذراند”

پرس و جو: شوهرم دیر از سر کار به خانه می آید و بعد وقتش را در حمام می گذراند تا اینکه برای شام صداش کنم. او گوشی و تبلتش را داخل می برد و این تنها کاری است که هر وقت در خانه است انجام می دهد. من هم یک خانم شاغل هستم. من دقیقاً زمانی که شوهرم می آید به خانه می آیم. من با بچه ها وقت می گذرانم، به روز آنها می رسم، غذا درست می کنم و او حتی با ما وقت نمی گذراند. این شروع به ازدواج یک طرفه شده است! آنها بچه های ما هستند پس آیا او هم نباید با آنها وقت بگذراند؟ آیا این همه مسئولیت من است؟ من هم وقتی به خانه می آیم خسته می شوم، اما هرگز و حتی نمی توانم به رفتار او فکر کنم. ما حتی وقت نداریم با هم صحبت کنیم
Air Atman در Ravi – رهبر معنوی و موسس موسسه تحقق AirR و مرکز روشنگری AiR
برای او: به باشگاه خوش آمدید! این فقط شوهر شما نیست که ممکن است این کار را انجام دهد و فرار کند زیرا معتقد است که توسط زنی که نمی خواهد به او فضا و “زمان من” خود را بدهد، ناله شده است. نهاد ازدواج آسان و ساده نیست. به جای «من»، همه چیز بعد از آن به «ما» تبدیل می‌شود. چالش همیشه در انجام ازدواج نهفته است. کلید موفقیت یک ازدواج، ارتباط خوب است. با آرامش و با حوصله به شوهرتان توضیح دهید که می خواهید بعد از روز کاری پرمشغله و خسته کننده با او وقت بگذرانید، افکار خود را با او در میان بگذارید و با او صحبت کنید، بچه ها باید با او وقت بگذرانند تا پیوندشان قوی شود و همه شما باید با او صحبت کنید. ‘زمان خانواده.’ شکایت و ناله کردن هیچ فایده ای ندارد. همچنین می‌توانید تمایل خود را برای داشتن «وقت من»، جایی که بچه‌ها تحت مراقبت پدرشان خواهند بود، ابراز کنید. تمام تلاش خود را بکنید تا شوهرتان را جذب کنید تا با شما وقت بگذراند، اگر شما هم همینطور می خواهید. گله و شکایت کردن از این وضعیت هیچ فایده ای ندارد. یا اقدامات پیشگیرانه ای برای مقابله با مشکل انجام می دهید یا با آن زندگی می کنید.
برای او: اگر همسرتان از اینکه به او و بچه ها وقت کافی نمی دهید ناراضی است، این موضوع کمی نیست. ممکن است به یک مسئله بزرگتر تبدیل شود و گاهی اوقات حتی به جدایی یا طلاق منجر شود، اگر به آن رسیدگی نشود. ایا حاضری؟ اگر هستی پس خوبه اگر نه، مهم است که دلسوز، مهربان، فهمیده و دوست داشتنی باشید. اگر یک روز کاری پرتنش داشته باشید و بخواهید به خانه بیایید و استراحت کنید قابل درک است. اما آیا تا به حال فکر کرده اید که همسرتان نیز یک روز کاری طاقت فرسا داشته باشد و پس از بازگشت، به “زمان من” خود نیز نیاز داشته باشد؟ در عوض، او به کارهای خانه می پردازد، از بچه ها و تکالیف آنها مراقبت می کند، برای همه شما غذا درست می کند. طبیعی است که او کمی عصبانی شود.
وضعیت او را درک کنید، سعی کنید مسئولیت های او را در خانه تقسیم کنید، او را دلجویی کنید و ببینید که چگونه خلق و خوی او را تغییر می دهد. بعد از آن، حتی اگر کمی برای خودتان وقت بگذارید، او اشکالی ندارد. ازدواج پیوند عاشقانه دو نفر است که همه چیز از “من” به “ما” تغییر می کند. اما در این دنیای پر هیجان، مقداری «زمان من» نیز مهم است. برقراری ارتباط، به اشتراک گذاشتن افکار خود با همسرتان به شیوه ای آرام، صبورانه و محبت آمیز و درک و قدردانی از زحمات یکدیگر باعث موفقیت ازدواج می شود. ازدواج تنها زمانی جواب می دهد که زن و شوهر با هم برای موفقیت آن همکاری کنند. در غیر این صورت، آیا برهم خوردن ازدواج رایج نیست؟ الان بچه ها هستند این فقط شما دو نفر نیستید. به بچه ها فکر کنید و در رابطه خود تلاش کنید.
اگر سوالی دارید، آن را با ما در [email protected] به اشتراک بگذارید
همچنین بخوانید: 9 دلیل برای تخلیه عاطفی شما
همچنین بخوانید: این زودیاک عاشق غیبت کردن است