“شوهرم همیشه کار می کند و من خیلی احساس تنهایی می کنم”

“شوهرم همیشه کار می کند و من خیلی احساس تنهایی می کنم”

پرسش: شوهرم معتاد به کار است و من در این ازدواج احساس تنهایی می کنم. من یک خانه دار با یک کودک 3 ساله هستم و تمام روزم به رسیدگی به فرزندم می گذرد. تمام شب منتظرم تا شوهرم را ملاقات کنم، اما به محض اینکه از سر کار برمی‌گردد، عوض می‌شود و به اتاق کارش می‌رود. ما حتی دیگر با هم غذا نمی خوریم. من دوست دارم با او صحبت کنم، با او بیرون بروم، اما به نظر می رسد او کمترین علاقه را دارد. آیا این می تواند پایان ازدواج ما باشد؟ لطفا کمک کنید.
پاسخ توسط Vishal Bhardwaj: اعتماد محافظ غیرقابل عبور برای سعادت زناشویی شماست. باید درک کنید که اگر شوهرتان وقت کافی برای گذراندن با شما ندارد، باید دلایل موجهی پشت آن باشد.
به جای کینه توزی نسبت به اعمال او، باید یک گفتگوی مسالمت آمیز با او داشته باشید. ما قبول داریم که به عنوان یک مرد خانواده، ناگزیر مسئولیت های مهم تری در خانه دارد. با این حال، در دنیای رقابتی، زندگی حرفه ای فرد می تواند انرژی زا و پر از تعهد باشد. فرهنگ کار سمی مردان را به امید کسب درآمد قابل توجه درگیر نگه می دارد. به عنوان یک همسر، باید تعهدات و زندگی کاری او را درک کنید.
اما شما همچنین باید به شوهرتان بگویید که مدیریت زمان برای خانواده مهم است. به او بفهمانید که به عنوان یک زن خانه دار، شما در خانه تنها هستید و به شدت به کسی نیاز دارید که به حرف شما گوش دهد.
Vishal Bhardwaj، بنیانگذار و مربی روابط در Predictions For Success