صورت سه مرحله در خانه برای پوستی خالص و سالم

با محدود شدن دسترسی به سالن ها در شرایط عادی جدید ، آیا دنبال کردن یک روال صورت از راحتی خانه عالی نخواهد بود؟

در حالی که با تغییرات شیوه زندگی کنار می آییم ، ممکن است از برنامه های اساسی مراقبت از پوست چشم پوشی کنیم. پوست شما نیاز به یک رژیم هفت مرحله ای برای مراقبت از پوست برای پاکسازی ، لایه برداری و تصفیه دارد تا بهترین حالت را داشته باشد و احساس کند.

به گفته خانم شیوالی گوپت ، کارشناس مراقبت از پوست و همکار ارشد تحقیقات ، مرکز تحقیق و توسعه ، شرکت دارویی هیمالیا ، “تغییر در سبک زندگی شما ، اگرچه با عادی جدید سازگار است ، اما می تواند بر سلامت پوست شما تأثیر سو بگذارد. ممکن است پوست شما کدر و تکه تکه به نظر برسد یا تمایل به خشک شدن داشته باشد. همه این مشکلات می تواند به دلیل استرس ، کمبود ویتامین D ، تغییر در رژیم غذایی ، عدم تمرین بدنی ، الگوی خواب نامنظم و از همه مهمتر ، تغییر در برنامه مراقبت از پوست شما ایجاد شود. پیروی از یک مراسم پاکسازی آخر هفته می تواند به سالم و تمیز نگه داشتن پوست کمک کند. همراه با این ، قرار دادن محصولاتی با مواد طبیعی مانند Neem در رژیم روزانه مراقبت از پوست می تواند به بهبود سلامت پوست کمک کند. ”


خاک را بشویید:
اساسی ترین و مهمترین مرحله مراقبت از پوست شستن صورت با یک شستشوی ملایم و بدون صابون است. آلودگی را از بین می برد و باعث می شود پوست از آلودگی ها تازه و تمیز شود. می توانید شستشوی صورت با گیاه چریش و زردچوبه را انتخاب کنید تا به طور مثر ناخالصی ها را پاک کند. این مواد به دلیل خواص ضد باکتریایی معروف هستند که به شما کمک می کند تا جوش و سایر بیماری های شایع پوست را از بین ببرید.


راه خود را برای پاک کردن پوست پاک کنید:
علاوه بر تمیز کردن و شستن صورت ، اسکراب مهمترین مرحله در رژیم مراقبت از پوست است. لایه برداری به از بین بردن جوش های سرسیاه و سلولهای مرده پوست همراه با منافذ پاک نشده پوست کمک می کند. اسکراب ها به طور موثر سلول های مرده پوست و ناخالصی های ریشه دار را لایه برداری می کنند.


بسته صورت برای پاکسازی عمیق ناخالصی های سرسخت:
استفاده از ماسک خوب (پک صورت) می تواند به از بین بردن آلودگی های ریشه دار ، جوان سازی و تسکین پوست ، بهبود بافت پوست و تمیز شدن منافذ مسدود شده کمک کند. یک بسته صورت خانگی از میتانی multani امتحان کنید. Multani mitti یک جاذب فوق العاده است که روغن اضافی و ناخالصی های ریشه دار را از بین می برد.

ورودی های شیوالی گوپت ، متخصص مراقبت از پوست و همکار ارشد تحقیقات ، مرکز تحقیق و توسعه ، شرکت دارویی هیمالیا