عشق اورفی جاوید به چای بسیار قابل ربط است

عشق اورفی جاوید به چای بسیار قابل ربط است

یک فنجان چای خوب می تواند همه چیز را حل کند، از یک روز کسل کننده گرفته تا جشن گرفتن شادی های کوچک زندگی در چند گفتگوی عالی. هر عاشق چای می تواند با این احساس ارتباط برقرار کند چای فقط یک نوشیدنی نیست، بلکه یک احساس است. بسیار شبیه عشق ما به چای، نماد مد اورفی جاوید Too نیز از طرفداران desi chai است و در اینجا یک ویدیوی اثبات شده در داخل آن وجود دارد.

عشق اورفی به چای
اورفی جاوید و خلاقیت‌های مد او در میان توده‌ها یک هیاهو بوده است، اما آیا می‌توانید تصور کنید که کسی فقط برای یک جرعه چای سخت تلاش کند؟ خوب، اخیرا یک ویدیوی زیبا از احساس مد اورفی جاوید در فضای مجازی منتشر شد که نشان دهنده عشق او به چای است و کاربران اینترنت می توانند با عشق او به چای مرتبط باشند. ادامه مطلب…

FotoJet (51)

ویدیوی ویروسی
اورفی جاوید به معنای واقعی کلمه در حال تلاش برای نوشیدن یک جرعه چای برای لباس منحصربه‌فردش که از مش آهنی ساخته شده بود، دیده شد، ویدیوی زیبای یک عاشق واقعی چای در اینترنت طوفان کرد زیرا بسیاری از ما می‌توانیم با شادی همراه با نوشیدن چای ارتباط برقرار کنیم. ویدیوی مبارزه واقعی او با جدیدترین لباسش در اینستاگرام instantbollywood@ منتشر شد و طرفداران می‌توانند با او ارتباط برقرار کنند. این ویدیو بلافاصله هزاران لایک و نظر به دست آورد. در اینجا یک نگاه اجمالی است:

واکنش ناز او
در ویدئو دیده می شود که اورفی به سختی تلاش می کند تا یک جرعه بنوشد و چیزی که توجه ما را به خود جلب کرد این بود که وقتی به او گفتند فنجان چای را رها کند، امتناع کرد و گفت “چای مهم است” سپس به نوعی توانست یک جرعه بنوشد.
اینجا شما چه چیزی دریافت کرده اید؟ آیا شما هم مثل او عاشق چای هستید؟