فروشنده نارگیل با کد QR: اینگونه است که فناوری زندگی را تغییر می دهد

فروشنده نارگیل با کد QR: اینگونه است که فناوری زندگی را تغییر می دهد

دورانی که همراه داشتن پول نقد و کارت های خودپرداز برای زمانی که از خانه بیرون می رفتید، از ضروریات بود، گذشته است. در طی یک دوره زمانی، پرداخت‌های دیجیتال زندگی را آسان‌تر و تراکنش‌ها را بدون دردسر کرده است. از یک سوپرمارکت گرفته تا یک فروشگاه مواد غذایی محلی، ما کدهای QR داریم که هر تراکنش را آسان و ایمن می کند. نه تنها این اتفاق افتاده است، بلکه حتی فروشندگان غرفه های خیابانی هم اکنون ترجیح می دهند تراکنش های دیجیتالی داشته باشند که به آنها کمک می کند تا حد زیادی صرفه جویی کنند.
همچنین بخوانید : آناند ماهیندرا به زن میوه فروش “قهرمان آرام” می گوید: این داستان اوست

آخرین حادثه زمانی فاش شد که یکی از کاربران توییتر، RK Misra، تصویری از خرید نارگیل در طول جلسه دوچرخه سواری صبحگاهی خود از یک فروشنده به اشتراک گذاشت و او از دیدن این که فروشنده نارگیل یک کد QR روی دو تای خود دارد، متعجب شد. چرخدار چیزی که توجه ما را به خود جلب کرد کد QR بود. او یک کلیپ از این لحظه را به اشتراک گذاشت و آن را با عنوان “مرد نارگیلی با کد QR. India Forward” نوشت. نگاهی بیاندازید:

این توییت ویروسی تاکنون 271.2 هزار بازدید، 287 ریتوییت و 4K لایک به دست آورده است. برای ناآشنا، کاربر توییتر رئیس مشترک اتاق‌های بازرگانی و صنعت، یک انجمن تجاری غیردولتی در کارناتاکا است.

همچنین بخوانید: زنی گوشت را در یک سفارش آنلاین گیاهی بریانی پیدا کرد. این چیزی است که بعد اتفاق افتاد

این پست در مدت کوتاهی در فضای مجازی منتشر شد و با واکنش های مثبت و منفی مردم روبرو شد. نگاهی به واکنش ها بیندازید.

همچنین بخوانید: منوی رسوایی استارباکس در فیلم «تیلور سوئیفت جدایی» طرفداران را خشمگین کرد، قهوه خانه عذرخواهی کرد