قیمت گران‌ترین بستنی جهان در هر وعده بیش از 5 میلیون روپیه است

قیمت گران‌ترین بستنی جهان در هر وعده بیش از 5 میلیون روپیه است

تابستان فرا رسیده است و تقاضا برای بستنی بسیار زیاد است. اما، بستنی که یک لقمه آن معادل دستمزد سالانه چند نفر است، چطور؟
خب، طبق سایت رکوردهای جهانی گینس، یک برند بستنی ژاپنی وجود دارد به نام سلاتو که گران ترین بستنی جهان را می فروشد. و طبق وب سایت GWR، قیمت این بستنی بیشتر از هزینه تعطیلات خانوادگی است.
همچنین بخوانید: 8 رکورد دیوانه گینس مرتبط با غذا که باید در مورد آنها بدانید
چرا اینقدر گرونه؟
بر اساس گزارش های خبری، بستنی به نام “بیاکویااز مواد کمیاب شامل برگ طلای خوراکی، ترافل سفید، پارمیجیانو رجیانو و خرچنگ ساکه تهیه شده است. بستنی توسط تادایوشی یامادااو که سرآشپز Rivi است و به‌ویژه به خاطر غذاهای ترکیبی تخیلی‌اش شناخته می‌شود، نامیده می‌شود.

قیمت آن چند است؟
به گفته GWR، یک وعده از این بستنی خوشمزه 873,400 ین ژاپنی قیمت دارد که بیش از 5 لک INR است که در آن فرد می تواند به راحتی یک ماشین دست دوم بخرد.
همچنین بخوانید: 7 غذای بزرگ دنیا که رکورد گینس را به خود اختصاص داده اند
مزه
این بستنی دارای رایحه ای قوی از ترافل سفید است که دهان و بینی شما را پر می کند و طعم میوه ای و پیچیده پارمیجانو رجیانو را به دنبال دارد. دمنوش ساک تجربه طعم باشکوه را به پایان می رساند.

طبق گزارش‌های مختلف، یکی از نمایندگان برند بستنی Cellato گفت: «بیش از 1.5 سال طول کشید تا ما را توسعه دهیم، با آزمون‌ها و خطاهای زیادی برای بدست آوردن طعم درست. دستیابی به عنوان رکوردهای جهانی گینس باعث شد این تلاش ارزشش را داشته باشد.