لباس زیر کار: در اینجا نحوه مدل دادن به لباس زیر زنانه با لباس کار آمده است |

لباس زیر کار: در اینجا نحوه مدل دادن به لباس زیر زنانه با لباس کار آمده است |

یک برالت نرم و قابل تنفس را تصور کنید که پشتیبانی مناسب را ارائه می‌کند (بدون کاهش راحتی)، همراه با شورت‌های کمربلند براق و شیک که منحنی‌های شما را در همه مکان‌های مناسب در آغوش می‌گیرد. به رنگ‌های خنثی با طرح‌ها یا بافت‌های پررنگ، مانند توری یا توری، فکر کنید. این ترکیبی عالی از عملی بودن و شیک بودن مد است، بنابراین می‌توانید بر روی غلبه بر روز کاری به راحتی تمرکز کنید، در حالی که احساس اعتماد به نفس و شگفت‌انگیز دارید! در اینجا نحوه شما می توانید سبک لباس‌های زیر زنانه‌تان را با لباس‌های اداری‌تان به‌منظور نگاه کردن به هر اینچ گلازون.
لایه بندی شفاف و توری

اجازه ندهید که لباس زیرتان بیش از این مخفی بماند! آن بلوزهای شفاف را با ظرافت های توری بپوشانید تا زیر یک ژاکت کش باف پشمی یا ژاکت سبک وزن به نظر برسید. این فقط ظاهری شیک و در عین حال حرفه ای ایجاد می کند. این به همان اندازه نزدیک است که احساس کنید یک سلاح مخفی زیر لباس کار دارید!
بلیزر و بدنه

461b849313acc35126a2ef541b0d5709

چه کسی می گوید لباس های بدن فقط برای رقصندگان باله ساخته شده است؟ یک کت و شلوار براق که انحنای شما را صاف می کند با شلوار کمر بلند و کت یا کت و شلوار کت و شلواری شیک و جلا ست کنید. هر بار که از سطح آینه عبور می کنید، دوباره به خود نگاه خواهید کرد، مطمئناً!
شلوارهای گشاد و مدل های کمر وسط
چرا پسرها باید با شلوارهای گشادشان این همه تفریح ​​کنند؟ شلوار جین پسر را بیرون بیاورید و آنها را با مدل های شلوار کمر بلند راحت و قابل تنفس ست کنید. برای داشتن ظاهری آرام و غیررسمی، پیراهن ها یا بلوزهای سایز بزرگ را فراموش نکنید. این ظاهر باعث می شود که در کمترین زمان احساس کنید که یک خانم رئیس هستید!
ژاکت توید و کت و شلوارهای جذاب

a7a72cd333e4a77314d025b897a3ee6e

با ست کردن آن‌ها با کت‌های توید یا چرمی، به لباس‌های زنانه خود کمی مزیت بدهید. این مانند مخلوط کردن شکر و ادویه برای ایجاد دستور العمل لباس کامل است.
کفش ورزشی FTW
یک سوتین راحت یا سوتین ورزشی را با ساق یا شلوارهای آجدار تکان دهید و سپس یک جفت کفش ورزشی مد روز اضافه کنید تا ظاهری شیک و راحت داشته باشید. شما احساس خواهید کرد که می توانید جهان (یا حداقل لیست کارهای خود را) در کمترین زمان فتح کنید!