مارسی: فرانسه: 2 جسد پس از فروریختن ساختمان مارسی پیدا شد

مارسی: فرانسه: 2 جسد پس از فروریختن ساختمان مارسی پیدا شد

پاریس: در پی انفجاری که منجر به فروریختن ساختمانی در شهر جنوبی فرانسه شد، دو جسد شبانه در زیر آوار پیدا شد. مارسیمقامات روز دوشنبه گفتند، در حالی که امدادگران به جستجوی دست کم شش نفر که ناپدید شده اند ادامه می دهند.
آتش نشانان به “مشکلات خاص مداخله” اشاره کردند و در بیانیه ای گفتند که مقام قضایی برای شناسایی قربانیان اقدام خواهد کرد.
بنوا پایان، شهردار مارسی روز دوشنبه در توییتی نوشت: “درد و اندوه بزرگ است.” او افکار خود را برای خانواده های قربانیان و “کسانی که در رنج هستند” بیان کرد.
وی گفت: عملیات نجات و جستجو بدون مهلت ادامه دارد.
پایان به رسانه های فرانسوی گفت که بیش از 100 آتش نشان در محل در حال جستجو برای دست کم شش نفر هستند که گمان می رود در ساختمان مسکونی پنج طبقه محبوس شده باشند. او گفت که “هنوز امیدی” برای یافتن بازماندگان وجود دارد.
لورنس گفت که زباله های سوزان برای سگ های تیم سگ های آتش نشانان خیلی داغ بود که تا بعد از ظهر یکشنبه کار کنند و دود همچنان آنها را آزار می دهد.
تحقیقاتی برای صدمات غیر ارادی آغاز شده است، حداقل در ابتدا از اهداف مجرمانه احتمالی نادیده گرفته شده است. دادستان افزود: انفجار گاز یکی از راه های تحقیقات بود.
فروریختن کمی قبل از ساعت 1 بامداد یکشنبه در محله ای قدیمی در مرکز مارسی، دومین شهر بزرگ فرانسه، کمتر از یک کیلومتری (نیم مایل) از بندر قدیمی نمادین آن رخ داد. حدود 200 نفر از خانه های خود در این منطقه تخلیه شده اند.
در سال 2018، دو ساختمان در مرکز مارسی فروریخت و هشت نفر را کشت. وزیر کشور گفت که آن ساختمان ها ضعیف نگهداری می شدند – این مورد در مورد ساختمانی که یکشنبه فروریخت، صدق نمی کند.