مارکوس راشفورد برای راه اندازی کتاب های کودکان و یک باشگاه کتاب

فوتبالیست بین المللی انگلیس ، مارکوس راشفورد MBE قصد دارد طیف وسیعی از کتابها را برای کودکان منتشر کند و به زودی باشگاه کتاب خود را راه اندازی می کند.

مارکوس راشفورد در حالی که به خاطر فوتبالش شهرت زیادی دارد ، در دفاع از کودکان بی بضاعت نیز مشهور است. وی نامه ای سرگشاده به دولت انگلستان نوشته و از آنها خواسته است به فقر کودکان در انگلیس پایان دهند. در حین حصر در انگلستان ، وی با خیریه فقیرسازی و هدر دادن مواد غذایی FareShare کار کرد تا غذاهایی را در منطقه منچستر بزرگ که دیگر وعده های غذایی مدرسه خود را دریافت نمی کردند ، تحویل دهد و از آن زمان در چندین طرح ابتکاری کار کرده است تا مطمئن شود دانش آموزان به اندازه کافی دریافت می کنند خوردن

او همچنین به سوادآموزی نیز توجه دارد. او اکنون با لیست كتاب های كودكان ماكمیلان همكاری می كند و روی كتاب هایی برای كودكان در هر سنی كار می كند.

کتاب اول مصور با عنوان ، “شما یک قهرمان هستید: پتانسیل خود را باز کنید ، صدای خود را پیدا کنید و بهترین باشید”. این یک داستان غیر داستانی برای سنین 11 تا 16 سال است و امیدوار است بتواند در مورد ارزش آموزش ، ذهنیت مثبت ، درک فرهنگ و الگوهای زنانه به کودکان بیاموزد. راشفورد آن را با کارل آنکا ، روزنامه نگار و کیتی وارینر ، روانشناس عملکرد ، می نویسد. هر فصل با داستانی از زندگی راشفورد آغاز می شود و سپس به پیام می رود. این کتاب باید در مه 2021 منتشر شود.

پس از آن راشفورد روی کتاب هایی برای کودکان 7 سال به بالا کار خواهد کرد.

راشفورد گفت: “كتاب های من برای هر كودكی وجود دارد و خواهد بود ، حتی اگر مجبور باشم خودم آن را تحویل دهم. ما به آنها خواهیم رسید.”

او در یک پست توییتر توضیح داد: “من فقط از 17 سالگی شروع به خواندن کردم ، و این کاملاً دیدگاه و ذهنیت من را تغییر داد. فقط آرزو می کنم که به من فرصتی داده شود که در دوران کودکی واقعاً بیشتر با خواندن مشغول شوم ، اما کتابها هرگز چیزی نبوده که بتوانیم از نظر خانواده به عنوان یک خانواده در زمان نیاز به گذاشتن غذا روی میز هزینه کنیم. زمان هایی وجود داشت که فرار از مطالعه واقعاً می توانست به من کمک کند. من این فرار را برای همه بچه ها می خواهم. نه فقط کسانی که توانایی تهیه آن را دارند. ما می دانیم که بیش از 380،000 کودک در سراسر انگلستان وجود دارد که هرگز صاحب کتاب نشده اند ، کودکانی که در محیط های آسیب پذیر هستند. باید تغییر کند. کتاب های من برای هر کودکی وجود دارد و خواهد بود ، حتی اگر مجبور باشم خودم آن را تحویل دهم. ما به آنها خواهیم رسید.

“پذیرش و تأیید واقعاً تمرکز اصلی پروژه است. بگذارید فرزندان ما بخوانند که تنها نیستند و آنها را قادر به خواب دیدن کنند. آنها را برای موانع و ناملایماتی که ممکن است با آنها روبرو شود ، تجهیز کنید. با اطمینان از اینکه افراد از هر نژاد ، مذهب و جنسیت به درستی به تصویر کشیده شده اند و نماینده جامعه مدرن هستند ، به آنها اجازه دهید با شخصیت ها ارتباط برقرار کنند.

“مهم نیست که در کجا بزرگ شوید ، استعداد باید شناخته شود و قهرمان شود. در زیر کلوپ کتاب مارکوس راشفورد نویسندگان جوان ، تصویرگران و خلاقان دیده می شوند و به آنها بستری برای درخشش ارائه می شود.

این طرح همچنین تضمین می کند که تعداد زیادی کتاب به کودکان دارای شرایط آسیب پذیر و کم برخوردار اهدا می شود. این کتاب کتاب سال آینده راه اندازی خواهد شد و این یک برنامه پیشنهادی برای انتشار عناوین لیست اول از لیست MCB ، با هدف قهرمان سازی در آثار “خلاقان از هر زمینه” دارد. تمام کتاب های کلوپ کتاب شخصیت های متنوعی دارند ، به طوری که همه کودکان می توانند خود را در داستان ها نشان دهند.