مالایکا آرورا منحنی های خود را در یک ساری بدن گرم نشان می دهد

به مالایکا آرورا اعتماد کنید تا هر چیزی داغ به نظر برسد. این بازیگر 47 ساله به نظر هیچ سن و سالی ندارد و یکی از چهره های مشهور در بالیوود است. دیوای زرق و برق دار در حال افزایش میزان جذابیت خود در صحنه های یک برنامه تلویزیونی واقعیت رقص است. بعد از اینکه ما را با ظاهر لنگه خود جلب کرد ، او در این ماه در یک نگاه خیره کننده دیگر دیده شد. مانیکا مالهوترا با پوشیدن ساری زرق و برق دار مالایکا را دید.

این بازیگر یکی از امضای پرده های ساری دوخته شده توسط طراح آس را انتخاب کرد. ساری رنگی برنز زنجبیل دارای پولک های سنگین با رنگ متناسب است این بازیگر با یک بلوز بدون آستین همکاری کرد. از دست نرفتن سبک دراپ ، که متناسب با بدنه بدن بود ، منحنی های حسادت انگیز بازیگر را به رخ می کشید.

وی که با استایل Maneka Harisinghani ساخته شده بود ، با یک جفت گوشواره گرد و انگشتر بیانیه به ظاهر خود دسترسی پیدا کرد. و برای آرایش او به دنبال ظاهری ساده با رنگ لب قوی بود. و ، وقتی که به مدل موی او رسید ، او موهای خود را از یک طرف جارو کرد و فرهای گلم را انتخاب کرد.

این یک جشن جشن باشد یا یک مهمانی کوکتل ، پارچه های پیراهنی بی انتها هستند و می توانند در بسیاری از موارد چیده شوند. در حالی که این زیبایی ظاهری را با لوازم جانبی ساده حفظ کرده است ، شما می توانید آن را با یک گردنبند الماس لایه ای برای لمس درخشان جلوه دهید.

ما ظاهر ساری مالایکا را دوست داشتیم ، به ما بگویید که در مورد گروه براق او در بخش نظرات زیر چه فکر می کنید.

عکس: اینستاگرام