مجرد بودن: “من شانس خود را با موسسه ازدواج داشتم اما اکنون تمام شده است”

مجرد بودن: “من شانس خود را با موسسه ازدواج داشتم اما اکنون تمام شده است”

میشا پوری 35 ساله در دوران بارداری توسط شوهرش رها شد. او را به خاطر یک زن دیگر ترک کرد. او با درد مبارزه کرد و تصمیم گرفت زندگی خود را بگذراند و بچه ها را به تنهایی بزرگ کند. با انتخاب مجردی، از او پرسیدیم که زندگی چگونه بوده است. در اینجا چیزی است که این الهام بخش است متخصص اطفال به ما گفت.
1. وقتی مردم می پرسند چرا مجردی، اذیتت می کند؟
بله، اما سعی می کنم به آن عادت کنم.
2. به نظر شما چرا؟ مجردی اینقدر زیر سوال رفته؟
از شما سوالاتی در مورد زندگی شخصی تان پرسیده می شود مجرد بودن، متاهل، متاهل، با سه فرزند و غیره. بنابراین زیر سوال بردن مجردی شوکه کننده نیست.
3. برخی از عجیب ترین و خنده دارترین سوالاتی که در مورد مجرد بودن از شما پرسیده شده چیست؟
خنده دار یا عجیب نیست، بستگان خودم از من سؤالات آزاردهنده پرسیده اند و هنوز هم از من پرسیده می شود. یکی از آنها حتی گونه ای داشت که از من بپرسد آیا برای بازگرداندن شوهرم سحر و جادو کرده ام، زیرا در غیر این صورت، تنها خواهم مرد!
4. آیا تجربیات گذشته رابطه در انتخاب مجردی شما نقشی داشته است؟ چه چیزی باعث شد که متوجه شوید یا تصمیم بگیرید که دیگر شریکی نمی خواهید؟
بله، شوهر 9 ساله ام مرا به خاطر یک دختر 10 سال کوچکتر ترک کرد. من 7 ماهه باردار بودم و فرزند سومم پسرم بود. ناراحت کننده ترین دوران زندگی من بود. او به من احساس بی ارزشی و درماندگی داد و از نظر عاطفی شکسته شدم. ما در 21 سالگی ازدواج کردیم و زمانی که من 30 ساله بودم و تقریباً 3 بچه داشتم، او به تازگی بیرون رفت. زن جدید فقط یک بازمانده دانشگاه بود. از آنچه من می دانم، او نیز او را ترک کرده است. او سعی کرد به طرف ما چهار نفر برگردد اما من همه درها را برایش بستم. من یک پزشک متخصص اطفال هستم، بنابراین می توانم به تنهایی از فرزندانم مراقبت کنم. من دارای دوستان شگفت انگیز و والدین حامی هستم، بنابراین بچه ها همه ما را دارند. اکنون 5 سال از آن زمان می گذرد و من قصد دارم مجرد باشم و از زندگی ام لذت ببرم، کارهایی را انجام دهم که در طول 9 سال آن ازدواج از انجامشان صرف نظر کرده بودم. مردم از من می خواهند که دوباره ازدواج کنم، اما من ناامید نیستم. فکر می کنم شانسم را با آن موسسه داشتم و کارم تمام شده است.
5. هر توصیه ای برای زنان و مردانی که در فکر مجردی هستند…
تو همیشه سر خودت هستی خودتان تصمیم بگیرید، اجازه ندهید کسی به جای شما تصمیم بگیرد. وقتی بمیری، تنها بمیری، این “مشاوران” هیچ جا در بستر مرگت نخواهند بود. پس با قوانین خودت زندگی کن اگر مجردی چیزی است که به نظر شما جذاب است، آن را دنبال کنید. اگر به طور ناگهانی تصمیم به ازدواج گرفتید؟ انجام دهید! زندگی شما کاملا
همچنین بخوانید : چه چیزی هر علامت زودیاک را بیدار نگه می دارد؟
همچنین بخوانید: 7 روش خنده دار که در بالیوود نشان دادن رابطه جنسی