معصوم میناوالا شنل کمری بلند 13 فوتی به کن می‌پوشد

معصوم میناوالا شنل کمری بلند 13 فوتی به کن می‌پوشد

معصوم میناوالا هند را در سکوی جهانی مانند کن برای چهارمین بار متوالی به نمایندگی از هند در حالی که با لباس سفارشی آبی با شکوه توسط Falguni Shane Peacock روی فرش قرمز راه می‌رفت. زندگی الزای خود در ریویرای فرانسه.
این گروه دارای یک دنباله شنل کمری به طول 13 فوت بود که از لایه‌هایی از رفل تشکیل شده بود. شنل کمری که با توجه دقیق به جزئیات ساخته شده است، دارای لایه‌های متعددی از قلاب‌هایی است که به زیبایی از خط کمر بیرون می‌آیند و جوهر ظرافت و زنانگی معصوم را به تصویر می‌کشند. بدنه لباس دارای گلدوزی های ظریفی است که هنر نفیس و میراث هنری که هند به آن مشهور است را به نمایش می گذارد. سنگ های سواروسکی، مهره ها و تزئینات کریستالی به جذابیت معاصر لباس اضافه شده است. ظاهری جذاب به لباس می بخشد.

معصوم در این فصل طراحانی مانند روبرتو کاوالی، ابوجانی ساندیپ خوسلا، مارمار حلیم، الیو ابو فیصل را نیز به تن کرد. همه اینها توسط Anaita Shroff Adajania طراحی شده است.
معصوم با به اشتراک گذاشتن تجربه‌اش گفت: «از همان ابتدا می‌دانستم که آخرین فرش قرمزم در این نمایشگاه است جشنواره فیلم کن، من می خواستم در حالی که صنایع دستی بدیع را که هند به آن مشهور است به نمایش بگذارم. را
لباس مجلسی آبی پودری با چند لایه روفله یک لباس رویایی بوده است! امسال واقعا داشتم
سرگرمی با مد – من طبق قوانین معمول بازی نکردم و فقط روی به اشتراک گذاشتن آنچه واقعاً مد است تمرکز کردم
برای من معنی دارد و چگونه به من الهام می دهد!»