مگان مارکل ، دوشس ساسکس ، در مورد سقط جنین در ماه جولای صحبت می کند

مگان مارکل ، دوشس ساسکس انگلیس ، داستان دلخراش سقط جنین و از دست دادن فرزند دوم خود را در مقاله نظراتی که روز چهارشنبه در نیویورک تایمز منتشر شد ، فاش می کند.

در حالی که این خبر برای بسیاری تعجب آور بوده است ، اما به نوعی کلاله ها و کلیشه های حول سقط جنین را شکسته و خیریه های مختلف از دوشس بخاطر ارسال چنین “پیام قدرتمندی” به مردم تمجید کرده اند.

در این مقاله ، مگان غم و اندوه خود را بیان کرده و گفته است ، “از دست دادن کودک به معنای حمل یک غم و اندوه تقریباً غیر قابل تحمل است ، که توسط بسیاری تجربه شده است اما تعداد کمی در مورد او صحبت کرده اند.”

“از درد از دست دادن ما ، شوهرم و من فهمیدیم که در یک اتاق 100 زنه ، 10 تا 20 نفر از آنها سقط جنین شده اند. با وجود مشترک بودن سرسام آور این درد ، مکالمه همچنان تابو است ، مملو از شرم (بی دلیل) و تداوم یک چرخه عزاداری انفرادی است. ”

دوشس با توصیف این تجربه و بازگویی کل قسمت ، نوشت: “پس از تعویض پوشک ، احساس گرفتگی گرفتگی شدیدی کردم. با او در آغوشم به زمین افتادم و لالایی را زمزمه کردم تا هر دو آرام باشیم ، لحن شاد و محکم برخلاف احساس من که چیزی درست نیست. من می دانستم ، وقتی فرزند اولم را چنگ می زدم ، دومین فرزندم را از دست می دهم. ”

با توجه به نقشی که در جامعه بازی می کند و جایگاهی که در اختیار دارد ، مطمئناً این بازیگر اسبق تلویزیون گفتگویی را به هم زده است که نه تنها ایده سقط جنین را از بین می برد ، بلکه باعث تحریک و امید به زنانی می شود که چنین رنج و سختی را تجربه کرده اند. ضرر – زیان.

در حالی که دوشس در مورد تجربیات خود علنی شده است ، کاخ باکینگهام از اظهار نظر خودداری می کند و در این مورد سکوت کرده است. سخنگوی خانواده سلطنتی در کاخ باکینگهام روز چهارشنبه به NBC News گفت سقط جنین دوشس ساسکس یک موضوع خصوصی و شخصی بود.

در پایان ، مگان مارکل در مورد تلفات سال 2020 زندگی بسیاری از مردم را تحمیل کرده و از همه خواسته است اختلافات خود را کنار بگذارند و وضعیت سلامتی یکدیگر را بررسی کنند.

او نوشت ، “بنابراین این شکرگذاری ، همانطور که برای تعطیلات بر خلاف گذشته برنامه ریزی می کنیم – بسیاری از ما از عزیزانمان جدا شده ایم ، تنها ، بیمار ، ترس ، تقسیم شده و شاید در تلاش برای یافتن چیزی ، هر چیزی برای قدردانی هستیم – اجازه دهید متعهد شوید که از دیگران بپرسید ، “آیا شما خوب هستید؟”.