نامزدی پارینتی چوپرا-راگاو چادا: نگاهی گذرا به منوی مهمانی

نامزدی پارینتی چوپرا-راگاو چادا: نگاهی گذرا به منوی مهمانی

راجیا سبها نماینده مجلس راغاو چادا و نامزدی پارینتی چوپرا، بازیگر بالیوود، جدیدترین بحث شهر است. پرندگان عشق در چندین رویداد با هم دیده شده اند، اما در مورد رابطه خود صمیمانه صحبت کرده اند.
اگرچه هنوز تایید رسمی وجود ندارد، اما خبرها حاکی از آن است که نامزدی آنها در دهلی انجام خواهد شد خانه کاپورتالا. ظاهراً یک گردهمایی صمیمی با نزدیک به 150 مهمان و با حضور چندین سلبریتی برگزار خواهد شد. گزارش ها حاکی از آن است که پسر عموی پارینتی و بازیگر بالیوودی پریانکا چوپرا جوناس نیز در مراسم نامزدی شرکت خواهد کرد.
آنچه در منو است
بر اساس گزارش ها، برادران پارینتی، سحاج و شیوانگ، که کارآفرینان مواد غذایی هستند، از منوی مهمانی مراقبت خواهند کرد. در حالی که برخی منابع دیگر فاش کرده اند که آشپز و رستوران مشهور وارون تولی در این مراسم پذیرایی خواهد کرد. وارون مدیر عامل رستوران درخت یام یام است. ما برای جزئیات بیشتر با وارون تولی تماس گرفتیم، اما او این گزارش را نه تایید و نه رد کرده است. گزارش ها حاکی از آن است که از مهمانان با گزیده ای از غذاهای هندی با تاکید ویژه بر غذاهای گیاهی و انواع کباب های خوش طعم پذیرایی می شود.
گزارش‌های خبری همچنین نشان می‌دهند که پارینتی طبق روندها پیش می‌رود و عروسی مینیمالیست خواهد بود و شلوار عروسی مانیش مالهوترا را بر تن خواهد کرد.