ناندینی گوپتا برنده Femina Miss India 2023 شد

ناندینی گوپتا برنده Femina Miss India 2023 شد

ناندینی گوپتا از راجستان به عنوان خانم فمینا در مسابقات جهانی هند 2023 انتخاب شد. همراه با او، شریا پونجا از دهلی نایب قهرمان اول شد، در حالی که تونائوجام استرلا لووانگ از مانیپور به مقام دوم رسید.
پنجاه و نهمین دوره از معتبرترین مسابقه هند، فینال بزرگ فصل دیگری را در مراسمی تاریخی در استادیوم سرپوشیده، خومان لامپاک، ایمفال، مانیپور، که میزبان عالی این رویداد مسحورکننده بود، با موفقیت ترتیب داد.

شب تاج‌گذاری پر ستاره که اخلاق زیبایی را در تنوع جشن می‌گرفت، با اجراهای هیجان‌انگیزی که در برابر برتری خلاقانه و تسلط هنری کارتیک آریان و آنانیا پاندای زیبا تنظیم شده بود، آشکار شد. اجرای نفس گیر نیز توسط برندگان سابق، سینی شتی، روبال شخاوات، شیناتا چاوهان، ماناسا واراناسی، مانیکا شیکاند، مانیا سینگ، سومان رائو و شیوانی جاهاو، که با لنگاهای نفیس و ظریف ساخته شده از موهی روی صحنه رفتند، ارائه شد. و با اضافه کردن یک عنصر سرگرم کننده به رویداد، دو پویا Manish Paul و Bhumi Pednaker تماشاگران را با هوش و بداهه های خود درگیر نگه داشتند.
این رویداد گالا شاهد چندین دور از سکانس‌های مد جذاب بود که برندگان زیبای 30 ایالت را در مجموعه‌ای خیره‌کننده توسط نامراتا جوشیپورا برای Trends، Rocky Star و Robert Naorem به نمایش گذاشتند که لباس‌های سنتی را به نمایش گذاشتند. برندگان ایالتی توسط هیئت نخبه ای متشکل از Femina Miss India Universe 2002 و مربی Neha Dhupia، نماد بوکس Laishram Sarita Devi، طراح رقص ace ترنس لوئیس، کارگردان و نویسنده فیلم Harshavardhan Kulkarni و طراحان برجسته Rocky Star و Namrata Joura قضاوت شدند. برندگان ایالتی با هیئت داوران تعامل کردند و با اعتماد به نفس زیادی به سوالات خود پاسخ دادند.

مشتاقان از سراسر کشور برای عنوان ملی در تلاش برای بازنویسی سرنوشت خود مبارزه کردند. یک شکار سراسری برای انتخاب نمایندگانی از 29 ایالت (از جمله دهلی) و یک نماینده جمعی برای تمام سرزمین‌های اتحادیه (از جمله J&K) سازماندهی شد که حداکثر 30 شرکت‌کننده را به آن اضافه کرد.