وزارت دفاع اوکراین توئیتی را که ادعا می‌شد الهه کالی را تمسخر می‌کرد، پس از خشم پاک کرد

وزارت دفاع اوکراین توئیتی را که ادعا می‌شد الهه کالی را تمسخر می‌کرد، پس از خشم پاک کرد

کیو: پس از اینکه توییت وزارت دفاع اوکراین که الهه کالی را به تصویر می‌کشد، در اثر انفجار دود تغییر شکل داد و خشم کاربران اینترنتی را برانگیخت، این وزارتخانه این پست را حذف کرد.
در 30 آوریل، وزارت دفاع اوکراین در توییتی با عنوان «کار هنری»، تصویری از یک انفجار را با تصویری بداهه از هنرمند اوکراینی ماکسیم پالنکو به اشتراک گذاشت.
در تصویر، این هنرمند انفجار را در ترکیبی منحصر به فرد و در عین حال توهین آمیز از مرلین مونرو، بازیگر مشهور آمریکایی، در ژست «دامن پرنده» خود با چهره و جزئیاتی شبیه به الهه هندو «ما کالی» به تصویر کشید. با این حال، وزارت دفاع اوکراین بعداً پس از خشم این توییت را حذف کرد.
دقایقی پس از انتشار این عکس، این توییت با واکنش شدیدی روبرو شد و وزارت دفاع را مجبور کرد حذف پست توییتر
یکی از کاربران اینترنتی در توییتی نوشت: “تکان دهنده! دستگیره رسمی وزارت دفاع اوکراین، ما کالی را در حالتی تحقیرآمیز به تصویر می کشد. این یک اثر هنری نیست. ایمان ما یک شوخی نیست. آن را بردارید و عذرخواهی کنید @DefenceU.”
در همین حال، یکی دیگر از کاربران توییتر گفت: “آسیب زدن به احساسات 1.4 میلیارد هندی مشکلی ندارد @DefenceU. این نمایش آشکار هندوفوبیا توسط وزارت دفاع اوکراین است. لطفاً این را حذف کنید.”
یکی دیگر از کاربران در توییتی نوشت: “شرم بر شما که چنین کاریکاتورهایی می سازید و به ایمان ما توهین می کنید! تلاشی کاملا مشمئز کننده.”