ویروسی: آشپز نیجریه ای آشپزی بی وقفه به مدت 100 ساعت الهام بخش است

ویروسی: آشپز نیجریه ای آشپزی بی وقفه به مدت 100 ساعت الهام بخش است

وقتی کاری را که دوست دارید با اشتیاق انجام می دهید، همیشه به ایجاد راه های جدید برای موفقیت و به رسمیت شناختن کمک می کند. و غذا از آنجایی که نوعی هنر است نیاز به توجه و ذره ای عشق برای خوش طعم شدن آن دارد. یک سرآشپز نیجریه ای به نام هیلدا باچی ثابت کرده است که اشتیاق می تواند شما را جاهایی ببرد. این سرآشپز 27 ساله اخیراً در توییتر به دلیل صرف نزدیک به 100 ساعت صرف غذای بدون وقفه، با هدف ثبت رکورد جهانی جدید با استعداد خارق‌العاده‌اش، مورد توجه قرار گرفته است.
همچنین بخوانید : زن 48 ساله 5 روز با آب نبات و شراب زنده ماند. این چیزی است که بعد اتفاق افتاد
طبق این توییت، جلسه آشپزی از روز پنجشنبه آغاز شد و روز دوشنبه به پایان رسید. هدف او ثبت یک رکورد جهانی برای طولانی‌ترین دوره آشپزی توسط یک فرد است. برای ثبت، او ترکیبی از غذاهای محلی و خارجی، از جمله برنج، پاستا و آرد لوبیا را تهیه کرد. تا آنجا که قوانین در نظر گرفته می شود، او هر ساعت یک استراحت پنج دقیقه ای داشت، که او این آزادی را داشت که در طول چندین ساعت جمع آوری کند، و همچنین یک دستیار مجرد. زمانی که او در فضای مجازی منتشر شد و تقریباً 100 ساعت آشپزی کرد، محمد بوهاری، رئیس جمهور نیجریه و دیگر سیاستمداران تلاش او را به او تبریک گفتند.
همچنین بخوانید: نکات مورد تایید FDA برای شستن و تمیز کردن سبزیجات به روش صحیح

برای افراد ناآشنا، رکورد فعلی در سال 2019 توسط سرآشپز لاتا توندون به مدت 87 ساعت و 45 دقیقه در اختیار داشت. جالب اینجاست که حتی رکوردهای جهانی گینس نیز در مورد تلاش او توییت کرد و نوشت: “تیم رکوردهای ما مشتاقانه منتظر بررسی شواهد ماراتن حماسی آشپزی هیلدا هستند.”
همچنین بخوانید: سفیر ایالات متحده در هند غذای ماهاراشتری را امتحان می کند و ما واکنش او را دوست داریم

همچنین بخوانید: این گران‌ترین انبه جهان است و در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد آن بدانید آمده است
نظر شما در مورد این تلاش شگفت انگیز و منحصر به فرد چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.
برای دستور العمل های خوشمزه، ویدیوها و اخبار هیجان انگیز مواد غذایی، در خبرنامه های روزانه و هفتگی رایگان ما مشترک شوید.