ویروس کرونا ویروس: آیا ایمنی COVID-19 برای بیماران بیش از شش ماه طول می کشد؟

تا حد زیادی فرض بر این است که بیمارانی که با COVID مبارزه می کنند ، آنتی بادی به دست می آورند که پس از مدتی کمرنگ می شوند. بیشترین تأیید از یک مطالعه کالج کینگ در ژوئیه است که نشان می دهد بیمارانی که از COVID رنج می برند پس از 3-4 ماه کاهش تعداد آنتی بادی را تجربه کرده اند.

با این حال ، در یک اطلاعات جالب توجه که نور جدیدی به وضعیت می اندازد ، تیمی از محققان از موسسه پزشکی هوارد هیوز ، دانشگاه راکفلر ، نیویورک ، دریافته اند که آنتی بادی های ضد ویروس به جای تخلیه کامل ، قوی تر و توانمندتر می شوند مبارزه با هر گونه جهش و سویه های خطرناک SARS-COV-2 – سایپرز ، باشگاه دانش

در حالی که این مطالعه هنوز مورد بررسی قرار نگرفته است ، گزارش های اولیه نشان می دهد که آسیب شناسی ایمنی بیماران بهبودیافته COVID “مجهز” برای شناسایی و مقابله با هر ویروسی در معرض قرار گرفتن در آینده است.

میشل نوسانزویگ ، ایمونولوژیست ، یکی از نویسندگان برجسته این تحقیق گفت: “خبر خوب این است که افرادی که آلوده شده اند حداقل برای مدت شش ماه دوباره بیمار می شوند.”

این مطالعه مورد بحث نه تنها با شواهد پشتیبانی می شود ، بلکه ممکن است چراغ سبز دیگری باشد که ما در مبارزه با COVID-19 داریم و زندگی را به حالت عادی از سر می گیریم.