ویروس کرونا ویروس: آیا دوره انزوا برای افراد مبتلا به COVID-19 می تواند کمتر از 14 روز باشد؟

اگر یک مورد در تشخیص ویروس کرونا وجود داشته باشد ، این باید 14 روز قرنطینه اجباری یا دوره انزوا باشد ، قبل از آن ، یک شخص “امن” تلقی نمی شود.

متأسفانه ، این نیز دلیلی است که بسیاری از پرونده COVID-19 می ترسند و سعی می کنند قوانین را نادیده بگیرند. انزوای طولانی مدت و جدا شدن اجتماعی از جامعه برای مدت طولانی می تواند تأثیرات عمیقی بر بهزیستی روان فرد نیز بگذارد. برخی از متخصصان و اپیدمیولوژیست ها نیز این محرومیت 14 روزه را یک بازی بیش از حد عنوان کرده اند و حاکی از آن است که فرد نیازی به قرنطینه برای مدت طولانی ندارد ، زیرا ویروس کرونا ویروس آلوده است.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) ، ایالات متحده ، به عنوان بخشی از آخرین اقدام خود علیه COVID-19 ، در حال بررسی کوتاه کردن دوره انزوا برای افراد آلوده به 7-10 روز یا کوتاه تر ، با یک گزارش آزمایش منفی ، در یک حرکت ، که به اعتقاد مقامات به افراد بیشتری کمک خواهد کرد تا این بیماری را جدی بگیرند. دستورالعمل های مشابه قبلاً در آلمان و فرانسه آورده شده است ، كه در آن یك دوره انزوا برای افراد آلوده به COVID حداكثر بین 5-7 روز است.

انزوا از خود و قرنطینه کردن دو بهترین روش برای مقابله با انتشار عفونت از همان ابتدا است. اما آیا یک دوره قرنطینه کوتاهتر به کنترل عفونت کمک می کند؟ سود آنهایی که در معرض خطر هستند چه نفعی خواهد داشت؟