پارینتی چوپرا و راگاو چادا در عکس های شیک نامزدی می کشند

پارینتی چوپرا و راگاو چادا در عکس های شیک نامزدی می کشند

حدس بزنید بالیوود بالاخره خوش تیپ ترین زوج خود را پیدا کرد! ما در مورد کسی جز Parineeti Chopra و Raghav Chadha صحبت نمی کنیم که عصر شنبه در دهلی نو نامزد کردند.
این دو دوست داشتنی در شبکه های اجتماعی اولین تصاویر مراسم نامزدی مینیمال خود را که در خانه کاپورتالا در پایتخت برگزار شد به اشتراک گذاشتند.

در حالی که پارینتی راغاو که یک کورتای صورتی عاج و گل رز توسط دوست و طراح مد، مانیش مالهوترا ست شده بود، حیرت‌زده به نظر می‌رسید. (مامان را بخوانید).
“رغاو چیزهای مینیمال را دوست دارد. او نمی خواهد گلدوزی یا چیزی با صدای بلند بپوشد. بنابراین برای اینکه آن را کلاسیک و در عین حال شیک نگه دارم، در حین ساختن آچکان به رنگ عاج برای او روی پارچه، بافت و برش ها تمرکز کردم. پاوان ساچدوا قبل از نامزدی به ای تایمز گفت: من یک مربع جیب صورتی رژگونه اضافه کرده ام تا ظاهر را کامل کند.
این زوج برای نامزدی خود ظاهری هماهنگ با رنگ داشتند و ما ظاهر مینیمالیستی آنها را به T.
پسر عموی پارینتی، پریانکا چوپرا جوناس نیز برای شرکت در مراسم نامزدی صمیمی از لس آنجلس پرواز کرد.
در حالی که تاریخ عروسی هنوز تایید نشده است، گمانه زنی ها مبنی بر اینکه این دو دوست داشتنی تا پایان سال ازدواج خواهند کرد، وجود دارد.
در این مراسم بسیاری از سیاستمداران نیز حضور داشتند، زیرا راگاو همچنین مشاور ارشد وزیر امور خارجه پنجاب، باگوانت مان، و سخنگوی ملی حزب Aam Aadmi است.