پدر و مادر همسرم خیلی دخالت می کنند

پدر و مادر همسرم خیلی دخالت می کنند

پرس و جو: ما متعلق به یک خانواده متوسط ​​هستیم و همسرم و پدر و مادرش قبل از ازدواج همه چیز را می‌شناختند. همسرم از طبقه متوسط ​​رو به بالا تعلق دارد اما هرگز چیزی به من تحمیل نکرد و بعد از ازدواج رفتار دیگری انجام نداد. با این حال، همسرم بعد از ازدواج شروع به دخالت در خانه ما کرد. آنها سعی می کنند همه چیز را کنترل کنند، از مخارج ماهانه خانه گرفته تا آنچه می خوریم و می نوشیم. والدین خود من که در ایالت دیگری زندگی می کنند به ما اجازه می دهند چون به دادن فضا اعتقاد دارند. من از همسرم خواستم که با این موضوع کنار بیاید، اما او فکر می‌کند اینگونه است که والدینش عشق را نشان می‌دهند. گاهی اوقات تحقیرآمیز است و من حتی دیگر حوصله دیدار آنها را ندارم. باید چکار کنم؟

مشاوره تخصصی توسط Vishal Bhardwaj، بنیانگذار و مربی روابط در Predictions For Success

مفهوم فضای شخصی بسیار ذهنی است. گاهی اوقات یک زوج جوان هنگام شروع یک سفر جدید نیاز به راهنمایی در زندگی دارند، اما این باید به مسائل مالی یا زندگی عمومی محدود شود. در صورتی که مداخله آنها بیش از حد شخصی بوده است، باید با والدین در میان گذاشته شود، حتی بدون اینکه حتی کودکان از آنها مشاوره یا درخواست کنند. اگر سعادت عروسی آنها را خراب می کند، باید مرزها را محکم کرد.

ما اهمیت فضای شخصی را درک می کنیم. این به قدری آزاردهنده است که همسرتان بدون اینکه به راحتی شما فکر کند، مدام در زندگی خصوصی شما دخالت می کند. با این حال، شما باید در مورد آن با همسرتان صحبت کنید و اعتماد داشته باشید که او تمام وضعیت را مدیریت خواهد کرد. نگرانی های خود را بالغانه برای او توضیح دهید و از او بخواهید که مسئولیت اینجا را بر عهده بگیرد. او می‌تواند بدون ایجاد ناراحتی برای شما و خانواده‌هایتان شرایط را بهتر درک کند. این هماهنگی و مرزها را حفظ می کند. بازجویی از والدین برای او هرگز آسان نیست، اما او مجبور است به خاطر زندگی زناشویی خود این کار را انجام دهد.

همچنین بخوانید : شوهرم بعد از خیانت به من سعی دارد جبران کند
همچنین بخوانید: این 5 علامت زودیاک درد و رنج را جذب می کنند