پلیس آلمان شرح مظنون حمله به باشگاه ورزشی را منتشر کرد

پلیس آلمان شرح مظنون حمله به باشگاه ورزشی را منتشر کرد

برلین: پلیس آلمان شرح اولیه چهارشنبه از a مشکوک تحت تعقیب در ارتباط با الف حمله با چاقو در یک باشگاه ورزشی در شهر غربی دویسبورگ که چهار مرد را به شدت مجروح کردند.
پلیس گفت که شاهدان مصاحبه شده پس از حمله در اواخر روز سه شنبه، مرد را حدودا 30 ساله، قد 180 سانتی متری (5 فوت و 11 اینچ)، بدنی معمولی و با ریش سیاه بلند توصیف کردند. آنها افزودند که شاهدان گفتند که او ظاهری “جنوبی” داشت – اصطلاحی که گاهی در آلمان برای توصیف مردم مدیترانه ای به کار می رود – و یک پیراهن کش آستین بلند، شلوار تیره و کلاه بیسبال سیاه پوشیده بود.
هربرت رئول، وزیر کشور ایالت نوردراین-وستفالن، جایی که دویسبورگ در آن قرار دارد، گفت که بازرسان هنوز در حال بررسی انگیزه احتمالی بودند، اما به نظر می‌رسید که این یک حمله غیرمجاز نبوده است. او توضیح بیشتری نداد.
رئول افزود: “امیدوارم قربانیان به سرعت بهبود یابند و همه کسانی که در صحنه بودند و این عمل وحشتناک را دیدند، بهبود یابند.”
پلیس گفت که چهار قربانی شهروندان آلمانی 21، 32 ساله و دو نفر 24 ساله هستند. پلیس گفت که وضعیت یکی از قربانیان در معرض خطر است. آنها افزودند که افسران هنوز نتوانسته اند با هیچ یک از قربانیان مصاحبه کنند، به این معنی که هنوز نمی توان توصیف مهاجم را تأیید کرد.
مقامات از مردمی که هر گونه اطلاعاتی در مورد این حمله دارند خواسته اند که با آنها تماس بگیرند و عکس ها یا فیلم های مربوطه را ارسال کنند.
پلیس گفت که در حمله به باشگاه ورزشی که بخشی از زنجیره تناسب اندام جان رید است، از “سلاح چاقو زدن یا بریدن” استفاده شده است.
این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد که از این حادثه عمیقا متاسف است و ابراز امیدواری کرد که قربانیان به سرعت بهبود یابند.
ماه گذشته، یک مرد مسلح به یک مراسم در سالن سابق شاهدان یهوه در شهر هامبورگ آلمان در شمال آلمان یورش برد و شش نفر را کشت و پس از رسیدن پلیس جان خود را از دست داد.