پوتین: در حالی که پوتین قانون جدید در مورد پیش نویس را امضا می کند، روسیه می گوید که فراخوان بهاره طبق برنامه اجرا می شود

پوتین: در حالی که پوتین قانون جدید در مورد پیش نویس را امضا می کند، روسیه می گوید که فراخوان بهاره طبق برنامه اجرا می شود

کارزار نظامی عادی بهاره روسیه طبق برنامه پیش می رود و هیچ برنامه ای برای ارسال اعلان های الکترونیکی انبوه تحت سیستم جدیدی که به تازگی توسط رئیس جمهور ولادیمیر به قانون تبدیل شده است وجود ندارد. پوتینیک مقام ارشد روز شنبه گفت.
اعلامیه سرهنگ آندری بیریوکوفیکی از مقامات یکی از نیروهای مسلح که مسئول این پیش نویس است، به نظر می رسد با هدف سرکوب این گمانه زنی ها مبنی بر اینکه روسیه ممکن است به سرعت از سیستم جدید برای راه اندازی فراخوان دسته جمعی دیگری برای جنگ در اوکراین استفاده کند.
روسیه در حال حاضر در حال فراخوانی 147000 مرد 18 تا 27 ساله از اول آوریل تا 15 ژوئیه برای انجام خدمت سربازی اجباری به عنوان بخشی از چرخه طولانی مدت دو بار در سال خدمت اجباری است.
بریوکوف گفت که اولین سربازان وظیفه از 20 آوریل به “محل استقرار دائمی در قلمرو فدراسیون روسیه” اعزام خواهند شد.
وی با تاکید بر اینکه برخی افراد همچنان حق تعویق خدمت سربازی خود را دارند، گفت: احضار الکترونیکی جدید به افراد در سن سربازی ارسال نخواهد شد.
گروه برنامه ریزی شده کنونی سربازان وظیفه بهاره 12500 نفر بزرگتر از 134500 نفری است که در این زمان در سال گذشته فراخوانده شدند. سربازان وظیفه به ماه‌ها آموزش نیاز دارند و روسیه پس از اذعان به مواردی که این اتفاق در هفته‌های اول درگیری در سال گذشته رخ داده بود، گفته است که آنها به مناطق جنگی در اوکراین اعزام نخواهند شد.
اما آنها مجموعه‌ای از پرسنل جوان و آموزش دیده را فراهم می‌کنند که می‌توان آنها را تشویق کرد یا تحت فشار قرار داد تا به عنوان سربازان حرفه‌ای ثبت نام کنند، زیرا روسیه هدف اعلام شده خود را برای افزایش بیش از 30 درصدی نیروهای مسلح به 1.5 میلیون نفر دنبال می‌کند.
ده‌ها و نه صدها هزار مرد روسی از زمان شروع جنگ به خارج از کشور گریختند، مهاجرتی که در سپتامبر گذشته زمانی که پوتین دستور بسیج ویژه 300000 نیروی ذخیره با تجربه نظامی قبلی را صادر کرد – اولین مورد در نوع خود از زمان جنگ جهانی دوم، به اوج خود رسید.
پوتین روز جمعه قانون جدیدی را امضا کرد که پیش نویس اسناد الکترونیکی را معرفی می کند و جایگزین سیستم قبلی می شود که در آن اعلامیه های فراخوان باید به صورت دستی تحویل داده می شد.
رژیم پیش نویس جدید بسیاری از راه های گریز را می بندد که توسط سربازان طفره می رود و زمینه را برای روسیه فراهم می کند تا در صورت و زمانی که تصمیم به انجام این کار بگیرد، یک کمپین بسیج بسیار دقیق تر و گسترده تر را انجام دهد.
بر اساس قوانین جدید، شهروندانی که از پیش نویس طفره می روند از سفر به خارج از کشور منع می شوند و با محدودیت های دیگری از جمله وام ها و مزایای دولتی مواجه خواهند شد.