چرا رنگ هنگام خرید فلفل مهم است؟

چرا رنگ هنگام خرید فلفل مهم است؟

خرید محصولات تازه می تواند مشکل باشد؟ مخصوصاً وقتی صحبت از خرید فلفل باشد. خوب، اگر شما هم خرید فلفل قرمز را گیج‌کننده می‌دانید، شاید وقت آن است که تمرکز خود را تغییر دهید و قبل از خرید به رنگ فلفل نگاه کنید. در اینجا مانترای سرآشپز مشهور رانویر برار برای انتخاب فلفل های آتشین با شناسایی رنگ آمده است.

نکته سرآشپز رانویر برای انتخاب فلفل قرمز
ما اغلب فلفل‌ها را بر اساس رنگشان انتخاب می‌کنیم و تصور می‌کنیم که تند و آتشین هستند، اما آیا تا به حال فکر کرده‌اید که کارشناسان چگونه فلفل‌ها را برای آشپزخانه خود انتخاب می‌کنند؟ خب، سرآشپز مشهور رانویر برار راز انتخاب فلفل سبز و قرمز را فاش کرد. او از صفحه اینستاگرام خود استفاده کرد تا به اشتراک بگذارد که فلفل سبز و قرمز هر دو از نظر ادویه و روش صحیح انتخاب متفاوت هستند. در اینجا یک نگاه اجمالی است:

چگونه بهترین فلفل را انتخاب کنیم
سرآشپز نشان می دهد که فلفل های سبز که به رنگ سبز روشن هستند معمولا تند کمتر و سبز تیره تند تر هستند. اما همین منطق در انتخاب فلفل قرمز صدق نمی کند، فلفل قرمز رنگ روشن در مقایسه با فلفل های تیره تند تر است. بنابراین، هنگام انتخاب فلفل قرمز، همیشه به سراغ فلفل های روشن بروید و برای فلفل های سبز به تیره ها بچسبید.

طرح بدون عنوان (6)

رنگ مهم است!
فلفل قرمز رنگ طبیعی خود را از رنگدانه های گیاهی به نام کاروتنوئیدها و آنتی اکسیدانی به نام لیکوپن دریافت می کند که رنگ قرمز کلاسیکی به فلفل می دهد و میزان ادویه آنها را نشان می دهد. از طرف دیگر فلفل های سبز رنگ سبز رنگ سبز فریبنده خود را از کلروفیل دریافت می کنند که قبل از بالغ شدن در فلفل ها وجود دارد.

طرح بدون عنوان (7)

فلفل قرمز به طور طبیعی سرشار از آنتی اکسیدان ها و ترکیباتی مانند خزر است که برای سیستم گوارش مفید است و به افزایش متابولیسم کمک می کند. جالب اینجاست که فلفل سبز بهتر از فلفل قرمز است زیرا حاوی بتاکاروتن، آنتی اکسیدان ها و اندورفین است که به کاهش وزن کمک می کند. با این حال، مصرف زیاد فلفل قرمز می تواند منجر به بیماری های گوارشی و حتی زخم معده شود.