چگونه برگ های زایمان بر شغل زن تأثیر می گذارد!

“چگونه می توانم نوزاد تازه واردم را برای حضور در دفتر رها کنم؟” ، “چگونه به او غذا می دهم؟” معضلات مشترک زنان در تمام نقاط جهان بود. از این رو ، برای پرداختن به این مسئله مهم و پایان ناپذیر ، مرخصی زایمان برای مادران تازه وارد معرفی شد. با این حال ، اینجا تمام نمی شود. از سال ها پیش زنان در شرکت ها یا در زمینه های تجاری خود با واکنش های شدید در مورد مرخصی زایمان روبرو شده اند. این یک مرخصی ضروری است که می تواند بهزیستی مادر و فرزندش را بهبود بخشد اما معنای آن برای حرفه وی چیست؟

از نظر بعضی ها ، برگه های زایمان به معنای توقف در حرفه آنها است


برابری خواهان و فرصت طلبان دوست دارند استدلال کنند که یک زن همیشه مسئولیت زندگی خود را در دنیای کنونی به عهده دارد. اما بیشتر قسمت های زندگی او چیز دیگری نشان می دهد. در بسیاری از انواع تحقیقات گفته می شود که زنان مسئولیت کمتری دارند و قبل از رفتن به مرخصی زایمان با آنها یکسان رفتار نمی شود. فاصله 6 ماهه به عنوان یک توقف ایستاده در فضای کار آنها عمل می کند.

محل کار فرهنگ های بالا و پرمخاطره ای است که در آن کارمندان ملزم به انجام سریع و سریع کار خود هستند. برای برآوردن انتظارات بازار ، کارمندان برای انجام کارهای روزمره خود همیشه عجله دارند. بنابراین ، در چنین مواردی ، بازگشت به محل کار برای مادری تازه وارد که چیزهای زیادی را از دست داده ترسناک به نظر می رسد.

زنان از سراسر صنایع پس از وقفه طولانی مدت و بسیار ضروری برای زایمان ، وقتی به کار خود بازمی گردند با چالش هایی روبرو می شوند. آنچه در این شرایط بسیار شگفت آور است این است که زنان حتی به دلیل شغلی که برای تعطیلات زایمان دارند ، با تبعیض روبرو می شوند.

گفته می شود که زنان برخی از مشاغل ، مانند سرگرمی ، پس از مرخصی زایمان “بازگشت” دارند.


س isال این است که چرا کلمه بازگشت؟ آیا اینکه چرا زنان پس از چند ماه ساکت ماندن ، به “بازگشت” احتیاج دارند حتی کمی کوچک است؟ از بازیگران زن انتظار می رود حتی پس از بچه دار شدن ، نمای بیرونی شکوفا و همیشه سبز را برای رویارویی با مخاطب حفظ کنند.

این نسبت به آنها بسیار ناعادلانه است زیرا آنها مانند هر زن دیگری در آنجا هستند. بچه دار شدن و سپس بازگشت به محل کار آنها بسیار ساده است ، اما بازگشت به صنعت فیلم سازی مغرضانه و مغرضانه است.

بدترین قسمت این است که ، وقتی آنها تصمیم گرفتند بعد از چند ماه به کار خود برگردند ، انتظار می رود که بهترین کار را انجام دهند. مرخصی زایمان آنها تا حدی ستایش می شود که باید بازگشت پر زرق و برق به نمایشگاه داشته باشند. بازیگران به طرز دردناکی در اصطلاح “بازگشت” نقش می بندند. زنان سایر مشاغل به سختی با این گفته متعصبانه روبرو می شوند. آنها به ندرت می توانند بفهمند که آیا مادری پس از مرخصی زایمان قصد بازگشت به دفتر را دارد. بلکه این اصطلاح مانند یک انگور به بازیگران می چسبد. جهان بازیگران را به شکلی کاریزماتیک و جذاب به تصویر می کشد و واقعاً علاقه مند است که بداند بازیگران بعد از بچه دار شدن چگونه ظاهر و نقش های خود را ارائه می دهند. آیا عملکرد آنها یکسان خواهد بود؟ آیا آنها مانند گذشته نگاه و عمل خواهند کرد؟

این فشار مضاعفی است که زنان هنگام فعالیت در صنعت سرگرمی دارند.

پشتیبانی ، این همان چیزی است که آنها نیاز دارند.


زنان مشاغل دیگر نیز از نظر عملکرد و کار برای مرخصی زایمان خود با تبعیض روبرو هستند. در چنین مواردی ، همکاران و مدیران باید در آغاز واقعاً حمایت کنند. اگر معلوم شود که همه بی احساس هستند و در مورد کار آن زن صحبت می کنند و می گویند او مطابق خواسته ها برآورده نمی کند ، ممکن است برای آنها سخت باشد. زنان برای مراقبت از نوزادان خود به تلاش بیشتری احتیاج دارند و همچنین کار را به طور مساوی اداره می کنند. آنها اغلب تعادل خود را از دست می دهند. حتی اگر انتظار می رود آنها خواسته های غیر استاندارد شرکت را برآورده کنند و زمان بیشتری را برای کار بگذارند ، انسانی است که مدتی به راحتی از عهده آنها برآییم.

درک این نکته مهم است که آنها نیز تغییر بزرگی در زندگی ایجاد کرده اند. مادران تازه وارد تمام تلاش خود را می کنند تا حتی با چشم زدن چشم خود را با همه شرایط جدید وفق دهند. این ابرقدرت های آنهاست. کاری که دیگران می توانند برای کمک به آنها انجام دهند این است که آنها می توانند در مورد ساعت کاری و بار خود با ملاحظه و حمایت عمل کنند.