کاهش وزن: این مرد با دویدن و کنار گذاشتن غذای فراوری شده 30+ کیلو وزن کم کرد!

من خودم را متناسب می بینم و به هدفی که در ذهن دارم ادامه می دهم. من می دانم که توانایی انجام کارهای بیشتری را دارم و در نهایت ، قادر به انجام این کار خواهم بود. در آینده ، من همچنین می خواهم آن را به جامعه بازگردانم و به دیگران که به دنبال دستیابی به سطح تناسب اندام هستند کمک کنم.

تغییراتی که در سبک زندگی ایجاد کردید چیست؟؟ آهسته و پیوسته ، شروع به انداختن کیلو کردم اما سفر سخت بود. هنگامی که به چیزی اعتقاد داشتید ، می توانید با عزم و اراده محض به آن دست یابید. در سفر تناسب اندامم ، من از “مواد اصلی” خاصی هم صرف نظر کردم. بدون شکر ، هیچ غذای سرخ شده ، هیچ چیز از نانوایی ، هیچ الکل و مطلقا هیچ کالای منجمد یا نگهدارنده در خانه ما! ایجاد این تغییر بزرگ کاملاً سودمند بوده است.

پایین ترین نقطه برای شما چه بود؟

در ابتدا ، بسیار سخت بود. من حتی بیش از 2 دقیقه نمی توانستم بدوم و قبلاً مشکلات تنفسی زیادی وجود داشت و پس از بازگشت به خانه پاهایم درد زیادی می کشید. روزهایی بود که می خواستم آن را ترک کنم اما بعد به خانواده ام فکر می کردم و پیش آنها می رفتم. همانطور که می گویند ، خانواده من بزرگترین سیستم پشتیبانی من است.

درسهایی که از کاهش وزن گرفته شده است:

وقتی نوبت به تناسب اندام می رسد ، چیزی شبیه به نتایج فوری نیست. شما واقعاً باید وقت و تلاش خود را صرف کنید تا نتایج را ببینید. انجام اولین حرکت مهمترین مرحله در بازی تناسب اندام است. وقف ، عزم و تعهد سه رکن تناسب اندام است که بدون آنها معجزه رخ نمی دهد.

اگر شما هم داستان کاهش وزن برای اشتراک گذاری دارید ، آن را برای ما به آدرس [email protected] ارسال کنید