کاهش وزن لاک داون: “من هر روز 15 کیلوگرم از دست دادم که هر روز 10 هزار قدم راه می روم”

من با راه رفتن 2 کیلومتر در روز شروع کردم. پس از مدتی ، من قادر به سرعت بالا بودم و می توانم 5 کیلومتر را طی کنم (10 هزار پله را طی کنم). این روال من شد. من هم عادت داشتم روزانه دو بار پیاده روی سریع داشته باشم.

دستورالعمل های کم کالری به شما قسم می خورم
تصمیم گرفته شد که فقط غذای خانگی داشته باشم. بدون غذای ناخواسته ، غذای روغنی یا غیر گیاهی. من 60 روز یک وگان خالص کردم!

رازهای تناسب اندام که از آنها رونمایی کردم:

رژیم غذایی و نظم و انضباط عوامل مهمی در کاهش وزن هستند. اگر با رژیم خود اشتباه می گیرید و در برنامه روزمره خود سازگار نیستید ، قصد کاهش وزن ندارید. در تمام طول سفر ، حتی یک روز از تمرین خود صرف نظر نکردم. وعده های غذایی تقلبی هم نیست.

چگونه انگیزه خود را حفظ کنم؟

می توانستم تغییر ظاهری در ظاهر خود مشاهده کنم. این بزرگترین انگیزه برای من بود. هر وقت از آینه به خودم نگاه می کردم ، کار سخت تری انجام می دادم و چربی را عرق می کردم.

علاوه بر این ، من همچنین فیلم های انگیزشی زیادی درباره کاهش وزن گوش کردم. بنابراین ، آنها همچنین در سفر کاهش وزن من نقش داشتند.

چگونه اطمینان حاصل می کنید که تمرکز خود را از دست نمی دهید؟

سازگاری تنها چیزی است که می تواند شما را به خط پایان برساند. گاهی اوقات ، احساس می کردم منطقه بندی شده و بی انگیزه می شوم ، اما شجاعت درون من را ادامه می دهد. می دانستم که برای سلامتی باید وزنم را با قلاب یا کلاهبردار کاهش دهم.

من عادت داشتم بعد از هر 3-4 روز یا دو بار چاه وزنم را روی مقیاس بررسی کنم. کاهش وزن و تغییر قابل مشاهده باعث ادامه کار من شد.

سخت ترین قسمت اضافه وزن چیست؟

احساس کردم به دلیل برآمدگی وزن اعتماد به نفس و بهره وری خود را از دست می دهم. من نتوانستم بسیاری از کارها را انجام دهم و صبح ها برخاستن برایم مشکل بود! می دانستم که 100٪ خود را نمی دهم. به آرامی ، من شروع به حرکت به سمت جاده منفی کردم. نگرانی های بهداشتی فقط مشکلات را بدتر کرد.