کتاب بعدی چیترا بانرجی در مورد یک شخصیت تاریخی است و در حال حاضر یک قرارداد فیلم دارد

کتاب بعدی چیترا بانرجی دیواکارونی ، “آخرین ملکه” داستانی تاریخی در مورد رانی جیندان کاور است.

جیندان Kaur دختر نگهدارنده لانه سلطنتی بود و به عنوان آخرین ملکه Maharaja Ranjit Singh ادامه داد. پسرش دالیپ در 6 سالگی تاج و تخت سلطنت را به ارث برد و او سلطنت ملکه شد. او به جاي او خوب حكمراني كرد و به شدت در برابر انگليس مقاومت كرد.

به گفته ناشر ، این داستان “یک داستان عاشقانه نفیس از یک پادشاه و یک عوام ، یک داستان احتیاط آمیز در مورد وفاداری و خیانت ، و یک مثل قدرتمند از پیوند نابودشدنی بین مادر و کودک است ، رمان فراموش نشدنی چیترا بانرجی دیواکارونی یکی از بی ترس ترین زنان قرن نوزدهم ، الهام بخش دوران ما. ”

چیترا بانرجی دیواکارونی نویسنده و شاعر مشهور آمریکایی هند است. “ازدواج مرتب” ، اولین مجموعه داستان او برنده جایزه کتاب آمریکایی ، جایزه PEN ژوزفین مایلز و جایزه منتقدان کتاب Bay Area شد. از آن زمان او چندین رمان نوشته و برخی از آنها پرفروش بوده اند. او همچنین در فصل دوم مسابقه نویسنده TOI Write India بود.

وی در مورد کتاب آینده خود گفت: “من از همکاری با HarperCollins خوشحالم که ماهارانی Jindan Kaur شگفت انگیز و فراموش شده را برای خوانندگان به ارمغان می آورد. از همان ابتدا ، قدرت و شجاعت بی نظیر او حتی وقتی که بدترین شرایط را پشت سر گذاشت ، تحت تأثیر قرار گرفتم. چالشهای زندگی او. جیندان سرسخت با داشتن خطاها و مواد قابل درک ، یک همراه الهام بخش برای من در این اوضاع ناآرام بوده است. من اطمینان دارم که او برای همه کسانی که این کتاب را انتخاب می کنند ، همین کار را خواهد کرد. من همچنین هیجان زده هستم زیرا کتاب قبلاً توسط Endemol Shine برای یک فیلم انتخاب شده است. ”

این اولین اثر نوشتاری وی نخواهد بود که اقتباس می شود. کتاب “معشوقه ادویه ها” به عنوان فیلم در سال 2005 با بازی آیشواریا رای و دیلن مک درموت منتشر شد. کتاب “خواهر قلب من” با نام Anbulla Snegithiye (دوست دوست داشتنی) در یک مجموعه تلویزیونی تامیل ساخته شد. سایر آثار به نمایشنامه اقتباس شده و یا حقوق فیلم آنها فروخته شده است.

این کتاب توسط HarperCollins India منتشر می شود و در 22 ژانویه 2021 منتشر می شود.

دیا کار از HarperCollins India گفت: “ما از انتشار دوباره چیترا بانرجی دیواکارونی بسیار هیجان زده هستیم. قصه گویی بی نظیر چیترا هدیه ای عالی به جهانیان است. چه زمان مناسبی است که این داستان باورنکردنی از یک زن قابل توجه به ما داده شود ، یک نماد واقعی برای ما امروز نمی توانم صبر کنم تا آخرین ملکه خوانده شود و مورد علاقه قرار گیرد. ”