کیت میدلتون: چگونه پرنسس ولز کیت میدلتون سنت سلطنتی را در مراسم تاجگذاری پادشاه چارلز سوم شکست – تایمز آو ایندیا |

کیت میدلتون: چگونه پرنسس ولز کیت میدلتون سنت سلطنتی را در مراسم تاجگذاری پادشاه چارلز سوم شکست – تایمز آو ایندیا |

کیت (کاترین) میدلتون، دوشس کمبریج و پرنسس ولز به دلیل سبک بی عیب و نقص خود شناخته شده است و به عنوان نماد مد در سراسر جهان شناخته می شود. انتخاب های مد او اغلب ظرافت جاودانه را با روندهای مدرن ترکیب می کند، و او به خاطر عشقش به طراحان سطح بالا و همچنین مارک های ارزان قیمت تر معروف است. اما چیزی که همیشه کاترین را مورد علاقه همه آنها قرار داده است این واقعیت است که او از آزمایش کردن و شکستن سنت ها بدون آسیب رساندن به احساسات اعضای سلطنتی هراسی ندارد. دوشس به دلیل رویکرد پایدار خود نسبت به مد شناخته شده است و از تکرار لباس‌ها دوری نمی‌کند، و همچنین جواهراتی را انتخاب می‌کند که پوشیدن آن‌ها آسان باشد، حتی اگر کسری از آن چیزی که کمد جواهرات او را زینت می‌دهد، قیمت داشته باشد.
همانطور که او لباس پوشید شاه چارلز سلطنتی سوم تاج گذاریکیت سنت دیگری را شکست.

مادر و دختر کیت میدلتون، دوقلو شاهزاده شارلوت در مراسم تاجگذاری پادشاه چارلز سوم

کیت با لباس کرپ ابریشمی عاج که توسط کسی جز طراح ACE الکساندر مک کوئین طراحی شده بود مبهوت شد. این لباس دارای گلدوزی های استادانه بود – به ویژه نقوش گل رز، خار، نرگس، و شبدر در کنار شمش نقره. جالب اینجاست که لباس عروس کیت نیز توسط سارا برتون برای الکساندر مک کوئین طراحی شده بود و یک کلاسیک فوری بود. نیم تنه توری و قطار بلند هر دو سنتی و مدرن بودند و این لباس رنگ و لحن انتخاب های مد آینده او را تعیین کرد.
گفته می شود که لباس او ادای احترام به ملکه الیزابت فقید بود که در لباس مراسم تاجگذاری او گلهای ملی وجود داشت.

نگاه کیت

کیت همچنین گوشواره های مروارید و الماسی که متعلق به مادرشوهرش پرنسس دایانا بود، به تن داشت. او همچنین گردنبندی ساخته شده در سال 1950 برای ملکه فقید قبل از تاجگذاری خود به گردن داشت. این ادای احترام کامل به دیانا بود.

در حالی که انتظار می رفت او طبق سنت سلطنتی تاج بپوشد، کیت یک هد تیار براق را انتخاب کرد. سرپوش نقره‌ای دارای برگ‌های سه‌بعدی بود و توسط Jess Collett و Alexander McQueen طراحی شد. او ظاهر خود را با عبایی رسمی به نام مانتو Royal Victorian Order، تا حدی آبی سلطنتی و قرمز مایل به قرمز به پایان رساند. خرقه تا زمین است و با تافت ابریشمی سفید پوشیده شده و نشان دست دوز و مقنعه به شانه راست چسبیده است.
جواهرات او برای آن روز ادای احترام به مادرشوهرش، دیانا بود. کیت گوشواره های مروارید و الماس متعلق به دیانا را به همراه گردنبند جرج ششم فستون ملکه الیزابت دوم که توسط جورج ششم برای دخترش در سال 1950 سفارش داده شده بود، استفاده کرد.