بهترین دی وی دی شیمی کنکور! یادگیری کل شیمی فقط در ⓿❺ ساعت

حتی ممکن است در این گونه مواقع داوطلبان دچار استرس و یاس و ناامیدی شده که اگر نتوانند نهایت استفاده از این زمان را ببرند چه کار خواهند کرد؟ اما شاید برایتان سوال باشد که مگر امکان دارد با وجود این حجم کم همه نکات در شیمی حرف آخر پوشش داده شده باشد. پکیج شیمی حرف آخر که به عنوان بهترین منبع شیمی کنکور ایران شناخته میشود. همه مطالب شیمی کنکور از مسائل گرفته تا مفاهیم به صورت شهودی تدریس میشود و آموزش کامل دروس بدون حفظ کردن با حرف آخر با انیمیشن. ویژگی بهترین منبع شیمی کنکور از استاد شروع میشود و به نتیجه هایی که با استفاده از آن کسب شده است ختم میشود. در مبحث مسائل با فرمول های فراوانی مواجه خواهید شد اما جالب است بدانید که در شیمی حرف آخر دیگر خبری از فرمول نیست. درست است که در سایت حرف آخر اقدام به معرفی بهترین دی وی دی شیمی کنکور خواهیم کرد اما مطمئن باشید که هدف اصلا تبلیغ نیست بلکه معرفی است. بدون هزینه کردن 20 درصد از کل محتوای آموزشی حرف آخر برای همه دروس را دریافت کنید. هم چنین باید در نظر داشته باشید که چه زمانی بیشترین بازدهی برای مطالعه دروس سخت تان را دارید و چطور باید در زمان هایی که بازدهی شما کاهش پیدا می کند خودتان را برای مطالعه دروس آماده ریاضی 6040 نظام جدید کنید.

وقتی صحبت از کنکور می شود بیشتر ذهن داوطلبان به سمت دروس تخصصی و سخت شان کشیده می شود اینکه باید چقدر برای آن ها وقت بگذارند و چقدر باید تمرین و تکرار داشته باشند تا در آن ها مسلط شوند. ریاضی برای داوطلبان ریاضی باید بیشترین تایم مطالعه را به خود اختصاص دهد و در تمامی روزهای هفته پای ثابت برنامه باشد ولی برای داوطلبان رشته تجربی وضع فرق می کند آن ها باید یک روز درمیان زمان شان را برای مطالعه ریاضی در نظر بگیرند و ساعت مطالعه باید بیشتر از دو ساعت باشد تا مثمر ثمر واقع شده و شما بتوانید با تمرین و تکرار زیاد به تسلط در آن دست پیدا کنید. شرط قوی شدن شما در این درس زدن تست های فراوان در تمامی مباحث می باشد. همه داوطلبان همیشه دوست دارند راهی را پیدا کنند که در عین اینکه تمامی مطالب را به خوبی یاد بگیرند در کمترین زمان به جواب برسند و تایمی را هم برای مرور و تمرین داشته باشند اما با توجه به حجیم بودن مطالب و سخت بودن آن ها این کار را خودشان به تنهایی نمی توانند انجام دهند چرا که فقط یک پایه نیست و برای کنکور باید برای هر سه پایه تمامی مطالب را بلد باشند تا بتوانند به موفقیت برسند.

پاسخ معلوم است زمانی که یک مطلب را متوجه نشویم ناچار میشویم برای پاسخگویی به سوالات آن را حفظ کنیم که بسیار زودگذر است و سریع هم فراموش خواهد شد؛ اما در بهترین منبع شیمی کنکور و با کمک بهترین مدرس شما لذت یادگیری شیمی بدون حفظ کردن را تجربه خواهید کرد. در مورد برنامه ریزی این درس بیشترین تایمی را که در روز به درس خواندن اختصاص می دهید باید مربوط به زیست باشد و هم چنین زیست باید پای ثابت برنامه هفتگی تان قرار گیرد یعنی کل روزهای هفته! اما خب چطور می توانند به بازدهی بالا در کم ترین زمان دست پیدا کنند؟ یکی دیگر از مشکلات اساسی ای که ممکن است داوطلبان با درس زیست داشته باشند این است که حجم آن بسیار بالاست و مطالب فرار و در صورتی که به خوبی مطالعه نشود دچار فراموشی خواهند شد. کنار این مقاله، پیشنهاد میکنم نحوه تحلیل آزمون را بخوانید که با اجرای صحیح آن در هر آزمون حداقل 500 واحد افزایش تراز خواهید داشت.

اما سومین ویژگی بهترین مدرس شیمی ایران عدم پراکنده گویی و همچنین آموزش در چارچوب مطالبی است که برای کنکور اهمیت دارد و متاسفانه در سال های اخیر به خصوص در کتاب های کمک آموزشی شاهد مطالبی برای هر درس بوده ایم که اصلا در کنکور طرح نخواهد شد و مطالعه آن موجب هدر رفتن وقت خواهد شد. بهترین مدرس شیمی کنکور همواره باید نکاتی در آموزش وی پیدا باشد که اول از همه باید بروی کل مفاهیم و مباحث مسلط باشد و بتواند پاسخ هر سوالی را بدهد که متاسفانه تعداد این مدرسین روز به روز در حال کاهش حرف اخر است. پس چند دقیقه وقت بگذارید در عوض سرنوشت شیمی کنکور خود را تغیر دهید. با کمک این پکیج ویژه در 5 روز توانایی پاسخگویی به 40 تست قطعی از کنکور را پیدا خواهید کرد. یعنی برای یک ساعت کلاس حدودا 3 ساعت از زمان شما تلف شد و دلیل مخالفت من با کلاس های آموزشی همین است. حفظ کردن مطالب برای عده زیاد از جمله خود من یک دردسر بزرگ بود!

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد آموزش پایه هفتم بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.