,خبرهای جهان" />



اما شما از امروز جزو این دسته نباشید. داوطلبی که تست های مارکدار دارد دیگر مانند داوطلب های دسته بالا سردرگم نیست و در دوران جمع بندی با انبوهی از تست ها مواجه نخواهد شد و فقط تست های مارکدار را حل خواهد کرد و این هم یعنی هوشمندانه مطالعه کردن. بعضی از دانش آموزان بعد از آزمون دادن اگر ترازشان خوب باشد، راضی هستند و خدا را شکر میکنند؛ دسته دوم هم که ترازشان بد شده است همیشه این جمله را میگویند که ” این آزمون بد شد انشالله آزمون بعدی را خوب میخوانم جبران خواهد شد” و هردو دسته آزمون را به حل خود رها خواهند کرد. تحلیل ازمون های آزمون های ازمایشی اولا به دلیل محک زدن خود دانش آموز است که آیا درسنامه هایی که خوانده است برای حل تست میتواند به او کمک عربی حرف آخر کند یا نه؟ به عنوان یک مشاور به شما پیشنهاد توصیه میکنم روز آزمون و بعد از ظهر تا شب بهترین زمان برای تحلیل آزمون آزمایشی است. یک مثال بارز از این موضوع اشاره به کنکور سراسری 97 در رشته تجربی است که از بین 569984 نفر شرکت کننده حدود 219000 نفر درس ریاضی را منفی زدن؛ همه ما میدانیم پیشگیری از درمان بهتر است پس اگر نمیخواهید شما هم به سرنوشت 219000 نفر شرکت کننده کنکور 97 دچار شوید از همین الان نحوه تحلیل آزمون را یاد بگیرید.

باید تمامی سوالات را تحلیل کنیم؟ صورت سوال معادله یک تابع درجه دو را داده بود و گفته بودفقط در یک نقطه با محور x برخورد دارد. این یک دام تستی محسوب میشود و اگر بیایید اینگونه سوالات و دام آن ها را مشخص کنید دیگر گرفتار آن ها نخواهید شد. مثلا در آزمون 11 بهمن 98 کانون سوال شماره 97 آزمون برای درس ریاضی یک سوال دام دار بود. سوالات دام دار را در هر آزمونی مشاهده میکنیم. هرچقدر هم که درسنامه های خوبی خوانده باشید بازهم مطالعه شما کامل نیست و با ازمون دادن و تحلیل آزمون یادگیری خود را کامل میکنید. تحلیل سوالات آزمون را میتوانید فقط برای سوالات اشتباه و سوالاتی که به آن ها پاسخ نداده اید اجرا کنید اما اگر وقت کافی داشتید به سوالاتی که پاسخ صحیح داده اید هم از روی پاسخنامه یک نگاه سریع بیندازید که این روش باعث افزایش تسلط شما روی کل سوالات خواهد شد. چرا که شما آماده اید و پیشنهاد میکنیم بعد از یک استراحت ساده به سراغ دفترچه آزمون بروید و به جان پاسخ نامه سوالات بیفتید. اما یک پیشنهاد ویژه هم برای شما داریم. در وویس بالا به صورت صوتی هم نحوه تحلیل سوالات آزمون های آزمایشی برای شما توضیح داده شده است و میتوانید گرش دهید.

چگونه سوالات آزمون های آزمایشی را تحلیل کنیم؟ اینکار جزو واجبات تحلیل سوالات آزمون گاج یا بقیه آزمون ها است و حتما انجام دهید در ادامه دلیل این کار را متوجه خواهید شد. یعنی سعی کنید چند بار دلیل اشتباهات خود را از اول بخوانید و بر روی آن ها کار کنید که دیگر این اشتباهات را تکرار نکنید. اما وارد بحث اصلی شویم که چگونه سوالات آزمون های آزمایشی را تحلیل کنیم که به صورت مرحله به مرحله و گام به گام به شما آموزش خواهم داد. درضمن به یاد داشته باشید اصول خیلی راحت تری هم برای تحلیل تست و تحلیل آزمون وجود دارد که به شدت ناب است اما به دلیل کمبود وقت و سو استفاده افراد سودجو در اینجا نمیتوانم معرفی کنم. از روی پاسخ نامه نکته برداری کنید و نکاتی را که در پاسخ هر سوال وجود دارد را نگاه کنید. یا نه به دلیل اینکه بین گزینه ها شک داشتم سوال را حل نکرده م یا به دلیل اشتباه محاسباتی به آن سوال اشتباه پاسخ دادم یا اصلا نکته را میدانستم اما حضور ذهن نداشتم یا نمیدانستم با این نکته سوال حل میشود. سومین اهمیت تحلیل آزمون های آزمایشی نکته یابی از آموزش پایه دوم دبستان سوالات است.

این مقاله حاصل سالها تجربه من به عنوان مشاور و رتبه برتر کنکور است و به جرائت میتوان گفت فردی که بر تکنیک های نحوه تحلیل ازمون مسلط باشد بالاترین بازدهی را در مطالعه کسب خواهد کرد. شما در هر مسیری که قدم بگذارید باید آن را بشناسید که من به عنوان مشاور در شناختن این مسیر به شما کمک خواهم کرد. تحلیل ازمون کانون یا تحلیل هر آزمون دیگری را بعد از انجام مراحل بالا وارد مرحله دلیل یابی شوید که مخصوص سوالات بی پاسخ یا سوالات اشباه است. برای سوالاتی که میخواهید تحلیل کنید سراغ پاسخنامه بروید. دومین اهمیت تحلیل ازمون های آزمایشی پیدا کردن نقاط ضعف و قوت داوطلب و پوشش آن هاست. خب برای دو مرحله آخر که گفتم حال وارد مرحله پوشش خواهیم شد. اما الان نوبت به پاسخنامه آزمون ها است. شما می توانید از 20 درصد از کل محتواهای آموزشی حرف اخر شامل آزمون و مشاوره و آموزش بدون هزینه و به صورت رایگان بهره حرف آخر و معرفی جدیدترین تکنولوژی آموزش دروس کنکور و دبیرستان مند شوید.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از پکیج جامع چهارم ابتدایی اجی مجی دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.