آزمایش مهاجم کلیسای فرانسه از نظر ویروس کرونا مثبت است

NICE: مهاجم تونسی که هفته گذشته سه نفر را در کلیسایی در فرانسه کشت ، آزمایش Covid-19 مثبت بود که می تواند بازجویی وی را بیشتر به تعویق بیندازد ، یک منبع نزدیک به تحقیق روز سه شنبه گفت.
براهیم عیسیویی ، 21 ساله ، پس از شلیک چندین گلوله توسط پلیس در پی عصبانیت چاقو در کلیسای نوتردام نیس در روز پنجشنبه ، همچنان در بیمارستان بستری است.
اواخر روز دوشنبه یکی دیگر از منابع تحقیق به خبرگزاری فرانسه گفت: “او هنوز مورد سال قرار نگرفته است ، پیش آگهی وی همچنان نامشخص است.
عیسی که به دلیل خشونت و جرایم مواد مخدر توسط پلیس تونس شناخته شده بود ، فقط در ماه گذشته وارد فرانسه شد ، ابتدا از مدیترانه عبور کرده و به جزیره لامپدوسا ایتالیا رفته بود.
یک منبع قضایی به خبرگزاری فرانسه گفت: چهار نفر دیگر صبح روز سه شنبه برای بازجویی بازداشت شدند ، از جمله یک جوان 29 ساله که مشکوک به تماس با عیسی بود.
آنها در بخش Val-d’Oise درست در شمال پاریس ، که چندین حومه شهر با اجتماعات بزرگ مهاجر دارد ، بازداشت شدند.
منابع گفتند که شش نفر قبلاً به اتهام ارتباط با ایساوی بازداشت شده بودند ، اما تنها یک نفر روز سه شنبه در بازداشت بود – یک جوان تونسی 29 ساله که در قایقی بود که عیسی را به لامپدوسا آورد.
گزارش های رسانه های ایتالیایی می گویند ایسائوی در ابتدا با نزدیک به 400 مهاجر دیگر سوار بر یک قایق کشتی در قرنطینه قرار گرفتند تا اینکه در 9 اکتبر اجازه پیاده شدن در باری در جنوب ایتالیا را گرفت.
از آن زمان محققان تشخیص داده اند که وی در تاریخ 27 اکتبر ، تنها دو روز قبل از حمله کلیسا ، به نیس رسیده است.
گلوی یک زن بریده شد و یکی از کارمندان کلیسا نیز در داخل کلیسا به صورت چاقو به صورت چاقو مجروح شد ، در حالی که زن دیگری موفق به فرار شد اما بعداً بر اثر زخم درگذشت.
پلیس می گوید عیسی با دستگیری وی “الله اکبر” (خدا بزرگتر است) فریاد کشید و مقامات را واداشتند که این آخرین حمله در رشته حملات جهادی به خاک فرانسه در سال های اخیر بوده است.
او یک کپی از قرآن ، سه چاقو و دو تلفن همراه به همراه داشت.