آستین به دنبال رفع اختلاف با متحدان است: آستین به دنبال جلوگیری از اختلاف با متحدان بر سر افشای اسناد است.

پایگاه هوایی رامشتاین: دفاع لوید آستین، وزیر امور خارجه آمریکا روز جمعه به دنبال رفع اختلاف بین ایالات متحده و متحدانش بر سر افشای گسترده اسناد محرمانه ایالات متحده بود، زیرا او با رهبران دفاعی از سراسر جهان برای هماهنگ کردن کمک های نظامی بیشتر به اوکراین دیدار کرد.
آستین با اذعان به اینکه کشورهای دیگر این موضوع را از نزدیک دنبال کرده اند، در سخنان آغازین خود برای شروع جلسه به این موضوع ضربه زد. این اقدام بر وخامت اوضاع تاکید کرد، زیرا بسیاری از اسناد توزیع شده به صورت آنلاین جزئیاتی را در مورد وضعیت جنگ در اوکراین و تحویل مداوم تسلیحات و سایر تجهیزات به نیروهای اوکراینی در نبرد فاش کردند – مسائل اطلاعاتی که سایر مقامات دفاعی به شدت درگیر آن هستند. که در.
آستین در آغاز جلسه یک روزه در پایگاه هوایی رامشتاین در آلمان گفت: «من این موضوع را بسیار جدی می‌گیرم. و ما به همکاری نزدیک و محترمانه با متحدان و شرکای بسیار ارزشمند خود ادامه خواهیم داد.»
آستین گفت که با متحدان و شرکای خود در مورد این موضوع صحبت کرده است و “من از همبستگی و تعهد شما برای رد تلاش برای تفرقه بین ما متاثر شدم. و ما اجازه نخواهیم داد که هیچ چیز وحدت ما را به هم بزند.”
این نشست به مناسبت یک سالگی ایجاد گروه تماس دفاعی اوکراین توسط آستین است. این یازدهمین بار است که رهبران دفاعی برای هماهنگی کمک به کشور مورد تهاجم دیدار می کنند. آنها قول داده اند تا زمانی که طول بکشد از اوکراین در مبارزه با نیروهای روسیه حمایت کنند. اما درز سند یک نگرانی چند جانبه ایجاد کند.
برخی از متحدان حاضر در اتاق ممکن است در مورد به اشتراک گذاری اطلاعات و اطلاعات دیگر با ایالات متحده محتاط تر باشند. ترس از انتشار آن به عموم دیگران ممکن است نگران باشند که ایالات متحده از انتشار اطلاعات مربوط به جنگ خود جلوگیری کند و آنها را کمتر مطلع کند.
ناراحتی در یک زمان حیاتی به وجود می آید. رهبران اوکراین در حال آماده شدن برای راه اندازی یک ضد حمله بهاری برای تلاش برای بازپس گیری سرزمین های به دست آمده توسط روس ها هستند، به این امید که در صورت تلاش طرف های درگیر برای مذاکره صلح، به کیف موقعیت قوی تری بدهند.
تا کنون، آستین و دیگران اصرار داشته اند که افشای اطلاعات باعث ایجاد شکاف بین ایالات متحده و متحدان و شرکای آن نشده است. اما این رخنه خیره کننده که اطلاعات نزدیک را فاش می کند، نگرانی بین المللی را برانگیخته و سؤالات جدیدی را در مورد توانایی آمریکا برای حفاظت از اسرار خود ایجاد کرده است.
ایرمن کلاس 1 جک تکسیرا، یکی از اعضای گارد ملی هوایی ماساچوست، تحت قانون جاسوسی به نگهداری و انتقال غیرمجاز اطلاعات طبقه بندی شده دفاع ملی متهم شده است. او به عنوان یک متخصص فناوری اطلاعات خدمت می کرد و دارای مجوز امنیتی فوق سری بود که به او امکان دسترسی به برنامه های بسیار طبقه بندی شده را می داد.
Teixeira، 21 ساله، متهم است که اسناد نظامی بسیار محرمانه در مورد جنگ روسیه در اوکراین و دیگر مسائل مهم امنیت ملی را در یک اتاق گفتگو در Discord، یک پلتفرم رسانه اجتماعی که به عنوان پاتوقی برای گیمرها شروع شده است، به اشتراک گذاشته است.
رهبران نیروی هوایی ایالات متحده در اوایل این هفته گفتند که در حال بررسی این موضوع هستند که چگونه یک خلبان تنها می تواند به صدها سند بسیار طبقه بندی شده دسترسی داشته باشد و آنها را توزیع کند. نیروی هوایی همچنین مأموریت اطلاعاتی را از بال اطلاعاتی 102 گارد ملی هوایی مستقر در کیپ کاد، جایی که Teixeira در آنجا خدمت می کرد، در انتظار بررسی بیشتر، سلب کرده است.